משפט

מורה עישנה ומכרה סמים לתלמידיה, כך הצליחה להתחמק מעונש

מורה שהודתה במכירת סמים לתלמידי תיכון הצליחה להתחמק מעונש של מאסר לאחר שסיפרה לבית המשפט האוסטרלי שהיא סובלת מבעיות נפשיות קשות, זאת אחרי שצולמה כשהיא מעשנת איתם באנג
מערכת ice |  1
ראסל והבאנג (צילום צילום מסך)
מורה שהודתה במכירת סמים לתלמידי תיכון הצליחה להתחמק מעונש של מאסר לאחר שסיפרה לבית המשפט האוסטרלי שהיא סובלת מבעיות נפשיות קשות כשצולמה כשהיא מעשנת איתם קנאביס.
לורן ראסל, עמדה בפני בית המשפט המקומי של סאתרלנד ביום שני האחרון לאחר שהודתה באשמה באספקת סמים לא חוקיים לתלמידים מבית הספר הקהילתי לוקאס הייטס בדרום סידני בסוף 2021.
 
ראסל נעצרה בביתה בבוורלי הילס ב-4 בפברואר והואשמה באספקת סם אסור. הסרטון הפך ויראלי ימים לאחר מכן, אך לא הוגשו כתבי אישום ביחס לסרטון. המורה לא הופיעה בבית המשפט להופעתה הראשונה לאחר מעצרה, אך דוברת ניו סאות' ויילס החינוך אישרה שנאסרה עליה לעבוד בבית הספר או ליצור קשר עם תלמידים. עורך דינה, דב בהוטני, ייצג אותה בשמה.
המורה לפיזיקה בת ה-42 נתפסה בסרטון תוך שהיא מעשנת יחד עם תלמדיה באנגים. בסרטון, ראסל, אם לשלושה ילדים ילידת אמריקה, נראית כשהיא יושבת על ארגז חלב ומעשנת מהבאנג, זאת בזמן שאחד התלמידים מדליק לה את הבאנג. המשטרה טענה שהמורה יצרה קשר עם תלמידים מחוץ לשעות הלימודים וסיפקה להם את הסמים.
 
מסמכים שהוגשו לבית המשפט חשפו שראסל שלח הודעה לתלמיד ושאל אותם אם הם רוצים לעשן. לאחר מכן היא אספה שני קטינים במכוניתה והסיעה אותם לאזור מרוחק. לפי מסמכי בית המשפט, המורה סיפקה לשני התלמידים קנאביס כדי לעשן מהבאנג הביתי שלהם. ראסל טען בבית המשפט כי יש קשר בין ההפרעה הנפשית שלה לבין העישון עם התלמידים. עוד הוא טען כי היא משתמשת בכדורים. 
ראסל יצאה לחופשי מבית המשפט בתנאי שהיא תימנע משימוש בסמים אסורים ותמשיך לקבל טיפול במחלת נפש במשך שנתיים לפחות. בית המשפט גם הטיל צו האוסר עליה לקיים כל קשר עם התלמידים המעורבים בעבירתה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תןמשכיכאביםלקחןליאתרישוןהנהיגהונןטרתי02בימקןם05מןניתריש (ל"ת)
    אביטלהישתמשיהסמיםקשי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור