משפט

מצלמות במקלחת, האזנות וסרטוני עירום: שותף הבלהות מפתח תקווה

צעיר ישראלי שחלק דירה יחד עם שותפה ללא קשר זוגי ביניהם, הטמין בדירה כשירי צילום ואזנת סתר ומשך תמונות וסרטוני עירום של השותפה
מערכת ice |  3
תחתום, או שלא תהיה עבודה. צלם סטילס (Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום בגין עבירות של פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה כנגד צעיר מירושלים, לאחר שהתקין מצלמות נסתרות ומכשיר ציטוט במקלחת ובחדרה של שותפתו לדירה וחדר למחשבה האישי.
מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד יצחק מורדוך, עולה כי בין הנאשם ובין המתלוננת הייתה היכרות מוקדמת שאינה רומנטית. במהלך התקופה בה התגורר עם המתלוננת בדירתה שבפתח תקווה, התקין הנאשם מצלמות נסתרות במקלחת ובסלון הדירה, וצפה במשך חודשים בסרטונים בהם היא נצפית בין היתר בעירום, אותם גם שמר על המחשב והטלפון הנייד שלו.
כמו כן, שתל מכשיר האזנה בגב מיטתה של המתלוננת, באמצעותו האזין לשיחותיה וליתר פעולותיה. זאת ועוד, הנאשם חדר למחשבה האישי של המתלוננת וע"י כך עיין בתכתובות אינטימיות שניהלה באמצעות יישומון "ווטסאפ" ואף שלח לעצמו תמונות עירום שלה ששמרה על גביו. משגילתה המתלוננת את מכשיר ההאזנה ששתל במיטתה, התעמתה עם הנאשם והזמינה משטרה, אז נודע לה על המצלמות שהותקנו ללא ידיעתה בדירה.
 
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של פגיעה בפרטיות (בילוש או התחקות אחר אדם וצילום ברשות היחיד), האזנת סתר, התקנת מכשיר האזנה של על פי היתר כדין, חדירה לחומר מחשב לצורך ביצוע עבירה ומעשה מגונה (ריבוי עבירות).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה אפס. מקווה שהשײַמינג הלגיטימי שיעשו לו יגרום לו לה (ל"ת)
    ניר 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    נראה שווה שבועיים עבודות שרות
    אני 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא בטח מוטל ומסכן
    סגור
  • 1.
    מצלמות במקלחת
    רמי שובל 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכשירי ציתות - לא כפי שנכתב.
    סגור