ויראלי

"לך לעבוד לפיד, כשקשה לך דמיין שיש מצלמה בחדר"

מגיש ערוץ 14 שי גולדן תקף בתוכניתו "ישראל הבוקר" את ראש הממשלה הנכנס, יאיר לפיד, בין השאר בשל ישיבת הממשלה הראשונה שלו, שהיתה "אחת הישיבות הקצרות בהיסטוריה של ישראל"
מערכת ice |  1
שי גולדן ויאיר לפיד (צילום ויקיפדיה ואוליבייה פיטוסי פלאש90)
העיתונאי והמגיש שי גולדן, מנחה התוכנית "ישראל הבוקר" בערוץ 14, פנה הבוקר בתוכניתו לראש הממשלה הנכנס, יאיר לפיד, וביקש ממנו "לך לעבוד". המגיש עקץ את לפיד על הרגלי העבודה הקודמים שלו, והזכיר כי כפוליטיקאי לפיד הבטיח ש"בא לעבוד". ועם זאת, ישיבת הממשלה הראשונה שבניהולו ארכה פחות מחצי שעה, ובמקביל הספיק רוה"מ החדש להעלות שלל פוסטים וציוצים ברשתות. 
 
בין השאר אמר גולדן: "לך לעבוד יאיר לפיד, אני יודע שהקונספט זר לך, אבל תנסה. אתמול בתום 25 דקות בלבד מיצית את ישיבת הממשלה הראשונה שלך והמשכת לתצלום אחר... זו היתה אחת הישיבות הקצרות בהיסטוריה של ישראל, אולי בגלל פחד מהדלפות. עבורך דוגמנות או נמות היא המהות וכשאתה אומר 'באנו לעבוד' אתה מתכוון לעוזרים שלך. לך לעבוד לפיד, וברגעים שקשה לך, תנסה לדמיין שיש מצלמה בחדר וזה בוודאי ימריץ לך את הדם".
זו כמובן לא הפעם הראשונה שבה גולדן עוקץ את יאיר לפיד. המגיש והסופר השנון כבר פנה ללפיד בראשית החודש ואמר "באת לעבוד? אולי באת לעבוד עלינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ל9ידוני יולי אוגוסט חופש
    יורי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ספטמבר חגים והביתה לאופוזיציה עד שתגיע לגיל 80
    סגור