דיגיטל וטק

ספוטיפיי לא לילדים: תמונות עירום וסרטי פורנו באפליקציית המוזיקה

ספוטיפיי נמצאת בבעיה: אנשים רבים מעלים לאפליקציית המוזיקה סרטוני פורנו ותמונות עירום, זאת למרות שזה נוגד את חוקי ספוטיפיי. לטענת החברה היא מוצאת מזהה סרטונים כאלה ומורידה אותם, אך מבדיקה עולה תמונה מדאיגה במיוחד
מערכת ice | 
XXX (צילום pexels edit ice)
ספוטיפיי נמצאת בבעיה: אנשים רבים מעלים לאפליקציית המוזיקה סרטוני פורנו ותמונות עירום, זאת למרות שזה נוגד את חוקי ספוטיפיי. ב"ניו יורק פוסט" חשפו כי בזמן שעשו חיפוש באפליקציה הם נתקלו במשתמשים עם תמונות פורנוגרפיות ואף תמונות של נשים עם חזה חשוף שמבצעות אקטים מיניים.
תנאי השירות של האפליקציה אוסרים על "פורנוגרפיה או תיאורים חזותיים של איברי מין או עירום המוצגים למטרת סיפוק מיני" - והאתר אומר שהוא מזהה ומוריד תכנים כאלה לעתים קרובות. אב, שבתו בת ה-8 נתקלה בטעות בפורנו באפליקציית המוזיקה: "אני לא יודע למה ציפיתי, אבל זה בטוח לא היה פורנו הארדקור".
 
בנוסף לתמונות פורנו שהועלו על ידי משתמשים ברשימות השמעה, ספוטיפיי גדושה גם במה שנקרא "פורנו אודיו". זה כולל תיעוד של משתמשים שקוראים אירוטיקה או משמיעים צלילים שנועדו להיות מעוררים מינית. אתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם ו-TikTok משתמשים בבינה מלאכותית כדי לזהות ולהסיר סרטי פורנו לפני שהם מתפשטים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה