ויראלי

תמונות עירום למען אוקראינה: נשים וגברים נחשפים, ההכנסות ייתרמו

תרומה מקורית למאמץ המלחמתי: אתר חדש בהשראת OnlyFans מציע תמונות עירום בתשלום לשם מימון צבא אוקראינה. המשתתפות-המתנדבות הן בעיקר נשים. כל הכסף יועבר לטובת המדינה המותקפת, שבשטחה מופעל האתר. המיזם כבר גייס יותר מ-700,000 דולר
מערכת ice | 
ישראלים באוקראינה (צילום pexels, pixabay)
רבות כבר דובר ב-OnlyFans, אתר אינטרנט פופולארי שמציע תכנים מיניים למנויים בתשלום. כעת, אתר חדש בהשראתו, המכונה TerOnlyFans, מזמין משתמשים לתרום כסף ולקבל בתמורה תמונת עירום - כשההכנסות יועברו במלואן למימון המאמץ המלחמתי של אוקראינה וליישוב מחדש של אנשים שנעקרו מהפלישה הרוסית למדינה המזרח-אירופית, שנמצאת כבר בחודשה הרביעי.
כמו במודל המקורי, המשתמשים נכנסים לאתר ותורמים סכום כסף לאחד מכמה חשבונות בנק הקשורים לכוחות המזוינים של אוקראינה וכן לקבוצות הומניטריות. לאחר מכן עליהם לשלוח צילום מסך של הקבלה על התרומה לאחד מ"משתתפים ביוזמה". לאחר אימות צילום המסך, התורם מקבל תמונה של אחת מ-35 נשים ושלושה גברים כ"מתנה". המשתתפים כולם מתנדבים.
 
נסטסיה נאסקו, בת 23, אמרה ל'אינסיידר' שהיא הגתה את הרעיון ליצור את TerOnlyFans ימים ספורים לאחר שכוחות רוסיים פתחו בפלישה שלהם לאוקראינה בסוף פברואר. נאסקו פנתה לטוויטר כדי לשאול אם מישהו עם מכונית יכול לעזור בפינוי מכר מהעיר חרקוב הנצורה. כשלא קיבלה תגובה, היא כתבה חצי בצחוק שהיא תהיה מוכנה לשלוח תמונת עירום שלה למי שיוכל לעזור. תוך פחות מחמש דקות היו לה יותר מ-10 הודעות בתיבת הדואר הנכנס. לאחר ששלחה תמונת עירום שלה לגבר, המכר גורש בבטחה מחרקוב.
זה הוביל את נאסקו וחברתה, אנסטסיה קוצ'מנקו, להשיק את TerOnlyFans - משחק מילים המשלב את "Ter", שזה קיצור של "הגנה טריטוריאלית", עם OnlyFans. נאסקו אמרה כי בשלושת החודשים מאז השקתו גויסו דרך האתר יותר מ-700,000 דולר. לדבריה, רוב התורמים נמצאים באוקראינה, אם כי חלקם נתנו מהולנד, צרפת ובריטניה. היא סיפרה כי התרומה הגדולה ביותר אי פעם הייתה מתנה של 2,800 דולר שנעשתה במטבע קריפטוגרפי.
בניגוד ל-OnlyFans, שירות המנויים שבו משתמשים מקבלים תוכן מפורש יותר ככל שהם נותנים יותר כסף, TerOnlyFans לא מאפשרת לתורמים להגיש בקשות. "אנחנו לא עובדי מין, אנחנו מנסים לגייס כסף למלחמה", אמר נאסקו ל'אינסיידר'.
 
נאסקו, ילידת בלארוס, התגוררה בקייב בתחילת המלחמה. מאז היא עזבה את בירת אוקראינה ועברה לגור בדירה בוורשה, פולין, שם היא עובדת כמנהלת שיווק. חברתה קוצ'מנקו החליטה להישאר בקייב. הן מנהלות ביחד את האתר שפתחו. השתיים מקדמות את האתר באמצעות אפליקציית המסרים המוצפנת טלגרם. 
נאסקו אומרת שאין להם תוכניות להפסיק כל עוד הפלישה נמשכת: "נסיים את הפרויקט הזה כשפוטין ימות ורוסיה תפסיק את התוקפנות שלהם", סיכמה.
 
נטלי דדון באוקראינה | ארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה