משפט

לאחר שדקר חרדי - מחבל בן 16 נוטרל במגרש כדורגל

ימים ספורים לאחר שנתפס המחבל שירה למוות בסמלת נועה לזר ז"ל, מספר אירועים נוספים מתרחשים בסוף השבוע בירושלים, ביניהם אירוע דקירה ומקרים נוספים במספר מחסומים
מערכת ice |  2
שוטרים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
שבת מתוחה למדיי עברה על אלו הגרים באזור צפון-מזרח ירושלים. בצהריי היום מחבל בן 16 בלבד דקר צעיר חרדי בן 20 בגינה ציבורית בסמיכות לרכבת הקלה. לאחר שדקר את הצעיר ברח המחבל לא הרחק משם ואז נתפס על ידי כוחות המשטרה, נוטרל ופונה לבית חולים.
כאמור האירוע הראשון התרחש בצהריי היום, בשעה 16:00 לערך. פחות משעה לאחר מכן שוטר סיור זיהה את המחבל בעודו בורח לאזור בו התקיים אימון ספורט של קבוצת ילדים משכונת שייח ג'ראח. על פי הדיווחים השוטר הורה למחבל לעצור אך זה ברח ממנו וכאשר נתקל במבוי סתום הניף את סכינו. 
 
המחבל נוטרל על ידי השוטר ולמקום הוזעק כוח תגבור וכוחות מד"א. על פי עדכון עדיי ראייה הילדים והמאמן שלהם נמלטו מהמקום לאחר שהילדים נבהלו מהירי שהתרחש בסמוך כל כך אליהם. 
כאמור מדובר בתקופה מתוחה למדיי באזור ירושלים ובארץ בכלל. לצד שני האירועים היום התקיימו אירועים נוספים ללא נפגעים לכוחות ישראלים, באזור ג'נין וטול כרם. כמו כן, כזכור ביום רביעי האחרון נתפס המחבל שנמלט במשך 11 ימים לאחר שירה למוות בחיילת נועה לזר ז"ל במחסום שועפט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה לשוטר
    עופר 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל נסיון פיגוע כוחות הבטחון מחוייבים לנטרל את המחבל לצמיתות, אני קורא להדחת השוטר
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי למה לא מחסלים אותו בו במקום?
    דרור 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיקי טקה לחסל אותו ושלא חס וחלילה אחרי השחרור מהכלא הוא יילך ישחוט לנו משפחה שלמה:(
    סגור