תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ בשידור 'הפטריוטים': "ירדו מהפסים, רוצח מתועב"

ינון מגל ממשיך במתקפה נגד הקמפיין לשחרורו של רוצח משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל - הפעם באולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14: "אנשים ירדו פה מהפסים, אני חושב שחד משמעית הוא אשם, הוא נתן פרטים מוכמנים שהחוקרים לא ידעו. מדובר ברוצח מתועב שרצח ילד קטן ואני ממש לא חושב שהימין צריך להתיישר עם חבורת ההזויים יותר, יש פה אדם שרצח אנשים חפים מפשע ואני מתנער לחלוטין מהקמפיין הזה"
תום נחום | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
סערת רוצח משפחת דוואבשה מהכפר דומא, עמירם בן אוליאל, נמשכת, כאשר לאחר שחברת הכנסת לימור סון הר מלך טענה כי רומן זדורוב זוכה אחרי 17 שנה וכי היא מקווה שבמקרה של בן אוליאל ייקח פחות זמן לזיכוי, ובין היתר, גם כינתה את בן אוליאל 'צדיק קדוש', מגיעה ביקורת נגד דבריה של סון הר מלך מכיוון לא צפוי, כאשר מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, גינה את דבריה.
אמש (רביעי) במהלך שידור 'הפטריוטים', מגל התייחס פעם נוספת לנושא במונולוג תקיף במיוחד ואמר כך: "אני חושב שאנשים ירדו פה מהפסים, אני חושב שחד משמעית הוא אשם, חד משמעית הוא הורשע, גם במחוזי וגם בעליון, הוא נתן פרטים מוכמנים שהחוקרים לא ידעו, שלא ידעו שיש רשת בחלון, שלא ידעו לאיזה כיוון הרשת זזה, דרך מכונית שחורה שהוא ידע שהייתה בשטח לפני שהשב"כ והמשטרה ידעו שהייתה שם, דרך השחזור שלו שהוא הלך לבד ואף אחד לא כיוון אותו והוא הלך לבית וידע איפה הכל, דרך הבקבוקים שהוא ידע שזה בקבוקים ירוקים של בירה, דרך זה שבקבוק אחד הוא אמר שנתקע בסורגים, המון פרטים מוכמנים שהחוקרים לא ידעו. חד משמעית, אין לי ספק שהוא הורשע בדין והשופטים כתבו את זה, קראתי את הפסיקות וחד משמעית אנשים ירדו פה מהפסים, מדובר ברוצח מתועב שרצח ילד קטן ואני ממש לא חושב שהימין צריך להתיישר עם חבורת ההזויים יותר, יש פה אדם שרצח אנשים חפים מפשע ואני מתנער לחלוטין מהקמפיין הזה".
 
ינון מגל אמר בשידור ברדיו 103FM כך: "אני מתנגד לאמירותיה של ח"כ סון הר מלך שהיא בטוחה שעמירם בן אוליאל חף מפשע. העמדה שאומרת שהיו פה עינויים שצריך לבדוק היא עמדה לגיטימית, בין זה לבין לבוא ולומר שבטוחים שהוא חף מפשע ושהוא צדיק - המרחק גדול". יריב אופנהיימר הגיב בפליאה: "אני מופתע. היה שווה לבוא הבוקר".
 
כזכור, זאת לאחר ששירות בתי הסוהר נכנע ללחץ חברי הכנסת מהימין והודיע כי בן אוליאל יועבר לאגף תורני שם חגג את ראש השנה. במכתב ששיגרו 14 ח"כים מהקואליציה לראש השב"כ, ביקשו להקל בתנאי הכליאה של בן אוליאל, שכן מאז נכנס למעצר "הוא שוהה לבדו בתאו בבידוד מלא ובתנאי הכליאה הקשים ביותר במדינת ישראל. מצבו הנפשי התדרדר לאחרונה מפאת הבידוד הממושך, ויש חשש גדול לבריאותו הנפשית והפיזית. בליל הסדר האחרון אושרה לראשונה בקשתו של עמירם לעבור לאגף תורני בכלא ולקיים את מצוות החג. הדבר היה לו למשיב נפש".
 
במטה "צדק לעמירם" דחו את טענתו של ראש השב”כ רונן בר כי בן אוליאל כלוא בתנאים מחמירים מאחר והוא נמצא בקשר עם אנשים מחוץ לכלא.
 
בהודעה שפרסמו פעילי המטה נכתב: "מטה צדק לעמירם מבקש להודות מעומק הלב לשר איתמר בן גביר שנלחם למען הצדק והשוויון ולמען זכויותיו של עמירם, ולחברת הכנסת לימור סון הר מלך שעושה לילות כימים ומלוה את המטה מיומו הראשון. לכל חברי הכנסת, אישי הציבור, הרבנים, הפרופסורים ואין ספור האזרחים שנעמדים מול ההתקפות השקריות ודורשים בפה מלא לשים סוף לעלילה”.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה