בארץ

בן גביר במהלך יוצא דופן: "מודל לחיקוי, תודה גדולה"

השר לביטחון לאומי העניק תעודת הוקרה לאדם שחיסל את המחבלים בפיגוע בצומת ראם באמצעות נשקו האישי. "זהו אזרח שהוא מודל לחיקוי, אפילו לטקס הגיע באמצע שירות מילואים", צייץ בחשבונו האישי, "תודה גדולה בשמי ובשם אזרחי ישראל"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נפגש אמש (חמישי) בזירת הפיגוע עם השוטר שהוביל את חיסול המחבלים במחסום מעלה אדומים, יחד עם אזרחים חמושים נוספים, ושיבח אותו על פעולותיו מצילות החיים. בתוך כך, בציוץ שפרסם בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) סיפר על הענקת תעודת הוקרה לאזרח שחיסל את המחבלים בפיגוע בצומת ראם. 
"גאה להעניק יחד עם מפכ"ל המשטרה תעודת הצטיינות לאזרח הגיבור שחיסל את המחבלים בנשקו האישי", כתב השר לביטחון לאומי. "בפיגוע הנורא בצומת ראם ביום שישי האחרון. זהו אזרח שהוא מודל לחיקוי, ואפילו לטקס היום הגיע באמצע שירות מילואים. תודה גדולה בשמי ובשם אזרחי ישראל". 
 
רס"ל (מיל') אורי יעיש, לוחם מילואים בן 27 ממודיעין, נרצח בפיגוע בצומת ראם, שגבה גם את חייו של ישי גרטנר בן ה-23. יעיש היה לוחם מילואים בפלס"ם 8119, חטיבת ירושלים (16). ארבעה בני אדם נפצעו, בהם נער כבן 16 באורח אנוש ושניים נוספים באורח קשה. רס"ן (מיל') ש', שהבחין במתרחש, חתר למגע וחיסל את המחבל, פאדי ג'מג'ום ממזרח ירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה