בארץ

נהגי המוניות במאבק מול גט טקסי: "פעילות המוניות תושבת"

נהגי המוניות מסרבים להסכם של חברת גט טקסי, שלטענתם "שולל את זכויותיהם". במהלך הפגנה שנערכה בנתב"ג, הם הודיעו כי במידה וההסכם לא ישונה לטובתם, הם עשויים "להשבית את פעילות המוניות בנתב"ג"
מערכת ice |  6
עוקץ המוניות (צילום פלאש 90, Magma Images)
היום (חמישי), מאות נהגי מוניות הגיעו לנתב"ג וערכו הפגנת ענק נגד חברת גט טקסי  המנסה להחתים אותם על "הסכם דרקוני השולל את זכויותיהם", לטענתם. הנהגים חסמו את נתיבי הנסיעה ודרשו מחברת גט טקסי לחזור אל שולחן המשא ומתן. זהר גולן, יו״ר התאגדות נהגי המוניות בהסתדרות מבית הפורום העצמאים: "לא נהיה כלי משחק בידיים של חברת גט, לא ניתן שינחיתו עלינו הסכם הרומס את כל זכויותינו. אם לא יגיעו איתנו להבנות בהקדם, פעילות המוניות בנתב"ג תושבת".
כזכור, במסגרת ההסכם, על חברת גט הוטל להפעיל, לנהל ולפקח על מערך שירות המוניות. זאת תוך שהיא מעניקה לנוסעים שירות מיטבי בהתאם למדדי רמת השירות שנקבעו במכרז. במסגרת זו, גט תצטרך לספק פתרון טכנולוגי לרישום המוניות, ניהול התורים, שילוח המוניות. באחריות החברה יהיה לדאוג לזמינות מוניות ולדאוג להיצע מוניות זמינות בהתאם לביקוש ובכלל זה בתקופות עומס. עם זאת, בשבועות הראשונים לפיילוט התלוננו אנשים רבים כי זמני ההמתנה למוניות ארוכים מדי וכי הם מעדיפים להתקשר לבני משפחותיהם בשביל שיאספו אותם.
 
אחד הנהגים שהשתתף בהפגנה אמר: "לא נהיה עבדים של גט. אנחנו לא מסכימים להרבה מאוד דברים. החוזה מלא בתנאים והתניות נגד הנהגים, הוא חוזה מפלה, איננו שומר על הזכויות שלנו. לא מוכנים להיות עבדים שישעבדו את החיים שלהם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גנביםםם רק רכבתת (ל"ת)
    בני 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נהגי מוניות
    אחינועם 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הנהגי מוניות צריכים ללמוד נימוסים והליכות לכאן אני מגיע לפה לא מתעצלים לנסוע בשמונה לפני שמונה בבוקר. נלחמים לא להפעיל מונה. עושים פוזה לפה נוח לי לפה לא. כאלו לא העבודה שלהם. השבוע סחבתי ארגז בקשתי שיסע יד לפינה שלי . קשה לי אני בכיכר. ושאני עם ארגז זה לא נחשב.
    סגור
  • 2.
    תפעלו היושרה, הפעילו מונה כחוק.
    שי ישראל 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מספיק עם הקומבינות, העלמות המס והגזל.
    סגור
  • ״המחוקק״ שדד לנהגי המוניות 40% מההכנסה !!!
    ישראל ישראלי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ״המחוקק״ שדד לנהגי המוניות 40% מההכנסה !!!
    סגור
  • תודה
    אחינועם 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רב תודות לך
    סגור
  • 1.
    הזכויות שלכם
    גט 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להפעיל מונה להפסיק עם הקומבינות לא לעשוק
    סגור