בארץ

שר האוצר הבא? אלו התיקים שסמוטריץ' יקבל מהליכוד

על פי ההסכם שהושג הציונות הדתית תקבל את משרד האוצר ברוטציה, משרד העלייה והקליטה ומשרד המשימות הלאומיות. בנוסף, שר משרי הציונות הדתית ישמש גם כשר במשרד הביטחון שאחראי על ההתיישבות ביהודה ושומרון. וגם: סגן שר, יו״ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ושירותי הדת שיוביל את הרפורמה במערכת המשפט ויו״ר ועדת הרפורמות
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
סיעת הליכוד והציונות הדתית הגיעו היום (חמישי) לסיכום מסמך תפקידים ושטחי פעולה. מעבר למסמך זה יקבעו בהסכמים קואליציונים מפורטים קווי יסוד, הסדרה בסוגיות זהות יהודית, חינוך, משפט, התיישבות וחברה וסיכומים תקציבים מפורטים.
הציונות הדתית תקבל את משרד האוצר ברוטציה, משרד העלייה והקליטה ומשרד המשימות הלאומיות. בנוסף, שר משרי הציונות הדתית ישמש גם כשר במשרד הביטחון שאחראי על ההתיישבות ביהודה ושומרון שיפעל בתיאום ובהסכמה של ראש הממשלה. כמו כן הציונות הדתית תקבל סגן שר, יו״ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ושירותי הדת שיוביל בכנסת את הרפורמה במערכת המשפט ויו״ר ועדת הרפורמות.
 
ראש הממשלה המיועד ח״כ בנימין נתניהו מסר: ״זהו צעד משמעותי נוסף שמקרב אותנו להקמת ממשלת ימין לאומית שתדאג לכל אזרחי ישראל. אני מודה ליו״ר הציונות הדתית על השותפות ומשוכנע שנעבוד יחד בשיתוף פעולה פורה למען עם ישראל״. 
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הוסיף כי: ״אנחנו עושים היום עוד צעד היסטורי להקמת ממשלה יהודית, ציונית ולאומית שתחזיר את הביטחון והמשילות, תקדם רפורמה היסטורית במערכת המשפט, תסדיר ותפתח את מפעל ההתיישבות, תחזק את הזהות היהודית ברוח הציונות הדתית ותניף בגאווה את דגל הציונות, קליטת העליה והחברה בישראל".
לסיום אמר: "אני מודה לראש הממשלה המיועד נתניהו על האמון, ולחברי, ח"כ יריב לוין, על הובלת המאמצים להקמת הממשלה במקצועיות, בחברות ובהוגנות. יחד נעשה המון טוב למדינת ישראל ונעבוד קשה למען אזרחי ישראל כולם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמוטריץ' הובס: "בתיאום ובהסכמה של ראש הממשלה"
    מני בלקין 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקיצור, שום דבר לא זז ביו"ש בלי אישור חד משמעי של ביבי. חה חה חה. הילד נפל בפח. ביבי יודע להשאיר את "השותפים" קטנים מקוצצי כנפיים.
    סגור