בחירות 2022

הציונות הדתית מתעוררת: יוזמה חדשה להקמת ארגון גג של המגזר

בימים אלו נרקמת לה יוזמה חדשה של בכירי המגזר - הקמת ארגון גג שיאחד את תחתיו את כלל העמותות והארגונים הדתיים-לאומיים
מערכת ice |  1
הרב פוירשטיין (צילום אלדד מאסטרו)
הציונות הדתית מתעוררת. לאחרונה נרקמת לה יוזמה חדשה של בכירי המגזר - הקמת ארגון גג שיאחד את תחתיו את כלל העמותות והארגונים הדתיים-לאומיים, כך פורסם ב"ישראל היום". בחוד החנית של היוזמה עומדים שני רבנים: הרב מאיר נהוראי והרב רפי פוירשטיין. מטרת הארגון תהיה לפעול במישור המדיני והדתי, תוך שהוא מאחד תחתיו עמותות וארגונים כמו "אמונה", "הקיבוץ הדתי", ארגון רבני "בית הלל", ארגוני "פנימה", "עתים" ועוד.
כך אמר הרב פוירשטיין: "חלק מהדתיים הלאומיים מצאו עצמם במערכת הפוליטית הנוכחית בלי ייצוג. מדובר בשנה קריטית, שבה בין היתר עוסקים בתחבורה ציבורית בשבת, במינוי רבנים ראשיים ורבני ערים, בגורל הכשרות, ועוד. אנו רוצים להשמיע את קולנו בצורה אחידה וברורה. היוזמה להקמת ארגון הגג מגיעה משורה של רבנים שמזוהים עם אמנת גביזון־מדן".
 
"הציונות הדתית מתעוררת. הגוף שכבר הספידו אותו מכל וכל חי, בועט, ומחפש בית. לפעמים תחושה שנפתלי בנט מכר אותנו בזול, אבל עדיין יש ציונות דתית שמבקשת לקבל החלטות ולשנות את המציאות. יש שורה של ארגונים שמעוניינים להצטרף למיזם. אנו מעוניינים לצרף גם ארגונים וגם אנשי חינוך ובעלי השפעה במגזר", כך על פי הרב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסטוריה
    יורם 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להשלים עם העובדה-הספינה שוקעת ונעלמת איש לאהלו
    סגור