בארץ

יאיר לפיד זועם: "בן גביר ליצן טיקטוק"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התראיין הערב (שבת) ב"פגוש את העיתונות" וירה לכול כיוון. על בן גביר ("הליצן טיקטוק הזה מסכן את חייהם של אנשים", על סמוטריץ' ("אחרי 4 דקות הוא היה מפוטר) ועל הרפורמה המשפטית ("הנדנוד הזה שנקרא דמוקרטיה")
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, התארח הערב (שבת) בתוכנית "פגוש את העיתונות" על רקע התגברות המחאות כנגד הרפורמה המשפטית, הצהרות הסרבנות והמצב הביטחוני הלא פשוט.
"כמובן שאני נגד, אמרתי פומבית. לא שאי אפשר להבין חלק מהחששות", התייחס לפיד להצהרת הסרבנות להתגייס למילואים בקרב רבים. "הם מביעים חשש מוצדק, אני נגד סרבנות. הם פטריוטים ישראלים מופלאים שבאים להגן על מדינתם".
 
לפיד תקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע אלימות השוטרים: "מה שקורה עכשיו זה שאם מפעילים את המשטרה כדי לשמור על הסדר זה טוב. ואם המשטרה בגלל שר אלים מסוכן מנסה לדחוף אותה לאלימות – זה לא היה מעולם. מעולם לא היה שר שהורשע באלימות ומעוניין באלימות ורוצה שהכול יתפוצץ", ואז הוסיף עקיצה נגד בן גביר, "הליצן טיקטוק הזה מסכן את חייהם של אנשים".
התבטאותו החריגה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לפיה "יש למחוק את חווארה", גם לא עברה חלק בגרון של לפיד. "אם הוא היה שר בממשלה שלי – אחרי 4 דקות הוא היה מפוטר".
כמובן שגם על הרפורמה המשפטית ללפיד הייתה בטן מלאה. "אני חושב שאם מישהו רוצה לשנות את שיטת המשטר הישראלית דמוקרטיה לדיקטטורה שיעשה את זה ברצינות – יבדוק את ההשלכות הכלכליות, ביטחוניות – שברור שהם לא בדקו", אמר לפיד והוסיף. "הממשלה לא יכולה לחכות כבר שיעיפו מחייה את הנדנוד הזה שנקרא דמוקרטיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה