בארץ

סמוטריץ' בדרישה נחרצת: "ישראל צריכה למחוק את הכפר חווארה"

שר האוצר, ‎בצלאל סמוטריץ' לא מתחרט ואומר בקול רם וברור את מה שהוא חשוב על העיירה הפלסטינית אך מבהיר כי צעד זה צריך להיעשות על ידי המדינה ולא על ידי אזרחים
דוד זולדן |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עורר סערה כאשר עשה לייק לטקסט שקרא למחוק את חווארה ביום בו אירע הרצח המזעזע של שני האחים מהר ברכה. היום הוא מחדד את עמדתו ומסלק את הספקות ואומר בקול רם וברור כי לדעתו אכן צריך למחוק את חווארה אך יחד עם זאת הבהיר שצעד זה צריך להיעשות על ידי המדינה בלבד.
״עשיתי לייק לציוץ שקרא למחוק את הכפר חווארה, כיוון שאני חושב שאת הכפר חווארה צריך למחוק. המדינה היא זו שצריכה למחוק אותו״ את הדברים אמר סמוטריץ' בראיון עם מתן חודורוב במסגרת וועידה של דה מרקר.
 
מוקדם יותר פרסם גיא פלג כי היועצת המשפטית לממשלה אישרה לחקור בחשד להסתה את ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית, אחרי שאמר בראיון לגלי ישראל שהפשיטה לחווארה היא "ההרתעה החזקה ביותר מאז חומת מגן", וכי הוא רוצה לראות את הכפר "שרוף וסגור".
בשעות הבוקר תנועת 'עומדים ביחד' העלתה שלט חוצות בתל-אביב, תחת הכותרת: ״סמוטריץ תומך טרור״. השלט נתלה בתגובה לכך שעשה לייק לציוץ שקרא למחוק את הכפר חווארה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהחלט צודק . למחוק . בהתנתקות מחקו למה כאן לא .
    הצדק 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהתנתקות לחא הצדקה מחקו יישובים שלמים . וכאן כשיש הצדקה מדוע שהמדינהלא ימחקו את הכפר ויעבירו את התושבים למקום אחר כמו בהתנתקטת . זה מקום מיועד לפורענות .
    סגור