בארץ

לפיד תוקף: "הצבא מבולבל, ממשלת ישראל - איבדתם שליטה"

גל הטרור גואה ונדמה שמולו ניצבת ממשלת ישראל חסרת אונים. ראש האופוזיציה לפיד קולט את החולשה מימין ומזנב בממשלה  
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד תוקף את הממשלה ואומר כי: "חודשיים אחרי הקמת ממשלת הימין על מלא, היקף הפיגועים הולך וגדל, המחבלים מרימים ראש, הצבא מבולבל ולא מבין את שרשרת הפיקוד. ממשלת ישראל - איבדתם שליטה. לא מנעתם פיגועים, אתם לא מצליחים לעצור את הטרור, אתם כישלון בטחוני".
המערכת הפוליטית סוערת בעקבות אירועי הלילה בכפר הערבי חווארה, אשר בסמוך אליו נרצחו אתמול (ראשון) שני ישראלים בפיגוע קשה. מתנחלים קיצונים יצאו לשורה של אירועי נקמה בהם שרפו מכוניות ומבנים תעשייתיים.
 
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' גינה את ההתפרעויות וכתב: "אחיי המתיישבים, הכאב גדול...אך אסור לקחת את החוק לידיים ולייצר אנרכיה מסוכנת שעלולה לצאת משליטה ולעלות בחיי אדם".
מי שתגובתו עוררה סערה הוא חבר הכנסת מעוצמה יהודית צביקה פוגל. התא"ל לשעבר התראיין לשרון גל ברדיו גלי ישראל ואמר דברים שהדהימו אפילו את תומכי עוצמה יהודית: "המעשה שעשו אתמול תושבי יהודה ושומרון בחווארה זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן. אחרי רצח כמו שהיה אתמול צריך כפרים בוערים כשצה"ל לא פועל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד
    דוד 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יודע מר חארה לפיד שאן לך אלוהים אבל תאמין או לא אני בטוח שהשם ישתמש בך לדוגמא ותקבל מה שמגיע לך בעה"ש יחתיכת שטן בן שטן
    סגור