בארץ

מילואימניקים? אלו ההטבות החדשות שאושרו ומחכות לכם

על פי תוכנית חדשה שאושרה היום על ידי שר הביטחון וראש אכ"א, משרתי מילואים יקבלו שלל הטבות שונות ותקציב מועדון ההטבות "בהצדעה" יוגדל משמעותית
מערכת ice | 
חייל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תוכנית הטבות חדשה שתכנס לתוקף בעוד חודשיים הוכרזה היום (ראשון) על ידי שר הביטחון גלנט ועל ידי ראש אכ"א, אלוף יניב עשור. על פי התוכנית החדשה, התמיכה של צה"ל במועדון הצרכנות של המילואימניקים "בהצדעה" (דומה למועדון "חבר" אצל משרתי הקבע), תוגדל פי 2, מ-15 מיליון שקל ל-30 מיליון שקל.
נוסף לכך, תקציב ההוקרה לחיילי המילואים יוגדל משמעותית מ-15 מיליון שקל בשנה לסכום גדול הרבה יותר - 200 מיליון שקל בשנה. ההטבות האלו אמורים להקל על חיי אנשי המילואים שבשנה האחרונה הוטל עליהם עומס רב (במיוחד בזרוע היבשה).
 
מפקדים במילואים יקבלו הטבות נוספות מהמדינה דרך מועדון "בהצדעה". בין ההטבות שיסופקו, ההנחה בחשבון הארנונה תוגדל מ-5% ל-15%, חשבון החשמל יוזל ב-10% ויוענק סבסוד של 1,500 שקל למסגרות יום למשפחה עם ילדים עד גיל 16.
על פי ציטוט שהובא מ-Ynet, שר הביטחון גלנט טוען כי: "לא נוכל להגן על עצמנו ללא מערך המילואים. חייל מילואים דורש משימה מוגדרת, אמצעים ומשאבים למלאה וגם תגמול ויחס הוגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה