בארץ

הקרב על עיריית תל אביב: אורנה ברביבאי התפטרה מהכנסת

מי שייכנס למפלגה במקום השרה לשעבר הוא ירון לוי, לשעבר סגן ראש העיר בת ים; חוץ מברביבאי, המתמודדים במרוץ עד כה הם: ראש העיר המכהן רון חולדאי, עמוס שפירא, ציפי ברנד, יובל צלנר, ראובן לדיאנסקי וליאור קיי אבישי
מערכת ice | 
אורנה ברביבאי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעקבות הכרזתה על כך שתרוץ לראשות עיריית תל אביב, ח"כ אורנה ברביבאי (יש עתיד) רשמית התפטרה היום (ראשון) מהכנסת. מי שייכנס למפלגה במקומה הוא ירון לוי, לשעבר סגן ראש העיר בת ים. התפטרותה של השרה לשעבר נעשתה בדרישתו של ראש המפלגה יאיר לפיד, שאמר כי כל חבר מפלגה החפץ לרוץ בבחירות המקומיות באוקטובר יצטרך לעזוב את התפקיד בכנסת. 
חוץ מברביבאי, המתמודדים במרוץ עד כה הם: ראש העיר המכהן רון חולדאי, עמוס שפירא, ציפי ברנד, יובל צלנר, ראובן לדיאנסקי וליאור קיי אבישי. 
"25 שנים בתפקיד זה יותר מדי לכל בעל תפקיד, בסקטור הציבורי ובכלל, העובדה שהוא רוצה להיות 30 שנים בתפקיד - מוגזמת, ואני מציעה אלטרנטיבה עם יכולות וניסיון", אמרה ברביבאי בריאיון מוקדם החודש לרביב דרוקר בחדשות 13.
 
ברביבאי התייחסה למצב הרחובות בתל אביב בשנים האחרונות, בעקבות פרויקט בניית הרכבת הקלה ורכבת המטרו: "הבעיות הן שבחמש שנים האחרונות תל אביב הפכה לכאוס אחד מוחלט, ממש אתר בנייה. תל אביבים אומרים שהם עברו כי חשבו שהעיר מציעה איכות, מה שכבר לא נכון".
עוד הוסיפה, "המצב בתל אביב הוא לא גזירת גורל, חולדאי זרק יותר מדי כדורים לאוויר בחמש שנים האחרונות. אפשר לקדם עבודות אבל זה לא יכול להיות על חשבון התושבים. המצב נמצא הרבה מעבר למה שהאזרחים יכולים לסבול."
ציפי ברנד המתמודדת על ראשות העיר ת"א-יפו הגיבה להצטרפותה של ברביבאי למירוץ: "תל אביב-יפו סובלת מהיעדר ניהול כבר שנים, מאז שחולדאי שם אותנו על טייס אוטומטי כשניסה להתמודד לכנסת ונכשל. לעיר הזאת ולתושביה מגיעה ראשת עיר במשרה מלאה, אחת שחיה בה ולא רק באה לישון, אחת שמכירה את האתגרים ומוכנה עם פתרונות לכל אחד מהם, אחת שעשתה ועושה כבר 10 שנים בעיר הזאת. 
אני מברכת את אורנה ברביבאי שהחליטה להתפטר מהכנסת עם יציאת הח"כים לחופשת הקיץ, תל אביב היא ה-מקום לבלות בו את הימים החמים, עד לחזרת הכנסת לפעילות באוקטובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה