תקשורת ומדיה

עולם התקשורת ממתין בדריכות: מחר יפורסמו נתוני החשיפה של סקר TGI

האם 'ישראל היום', שהתחזק בכל סקרי TGI ולפני שנה וחצי עקף את 'ידיעות', ימשיך במגמה? מחר נקבל תשובות לגבי החשיפה של העיתונים ותחנות הרדיו
האם \'ישראל היום\' ימשיך להגדיל את הפער מ\'ידיעות אחרונות\'? \'מעריב\' יתאושש עם כניסת דנקנר? האם \'ישראל פוסט\' ימשיך במגמת ההתחזקות? ומה קורה בגזרת העיתונות הכלכלית ותחנות הרדיו? מחר (יום ד\') ב-10:45 יפורסמו נתוני סקר TGI המציינים את החשיפה של העיתונים ותחנות הרדיו בישראל.
סקר TGI בודק את שיעור החשיפה בקרב בוגרים בני 18 ויותר, של העיתונים ותחנות הרדיו, על בסיס שנתי וחצי שנתי. הסקר מחר בדק את החשיפה של כלי התקשורת בין ינואר ליוני 2011.
בסקר האחרון שפורסם בינואר השנה (שמדד את יולי-דצמבר 2010), זכה \'ישראל היום\' ל-37.4% חשיפה, עלייה מ-35.2% בחצי הראשון של 2010. בסך הכל החשיפה לעיתון עמדה ב-2010 על 36.3%, זינוק של 35% ביחס ל-2009, אז החשיפה עמדה על 26.8%. אצל \'ידיעות אחרונות\' החציון השני היה זהה לראשון - 34.9%.
אחרי תקופה ארוכה של ירידות, רשם \'מעריב\' בחציון השני של 2010 עלייה משמעותית בחשיפה, מ-12.5% בחציון הראשון של 2010 ל-13.4% ביולי-אוגוסט 2010. בסך הכל החשיפה לעיתון עמדה ב-2010 על 13%, נמוך מ-14% שהיה לעיתון ב-2009.
גם \'הארץ\' התחזק בסקר שפורסם בינואר, כאשר ביולי-דצמבר 2010 זכה ל-6.8% מול 6.4% בחציון הראשון של 2010. בסך הכל החשיפה לעיתון עמדה ב-2010 על 6.6% מול 7.1% ב-2009.
ולמרות זאת, מי שעוקף את \'הארץ\' הוא החינמון \'ישראל פוסט\', שממשיך להתחזק בצורה משמעותית. בחציון יולי-דצמבר זכה העיתון ל-9.4% חשיפה מול 7.9% בינואר-יוני 2010. הממוצע השנתי עמד על 8.7%, עלייה של 28% ביחס ל-2009 אז החשיפה עמדה על 6.8%.
על פי הסקר האחרון, התחנה המואזנת בישראל הייתה גלגלצ עם 29% בחציון השני של 2010 ובחישוב שנתי - 28.1%. אחותה הרצינית - גל\"צ – נחלשה וקיבלה בחציון השני של 2010 22.9% וממוצע שנתי של 23.7%.
המתחרה הגדולה - רשת ב\' של קול ישראל - רשמה עלייה בחשיפה בחצי השנה האחרונה של 2010, עם 27% וממוצע שנתי של 26.8%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה