תקשורת ומדיה

לאחר 6 שנים: קובי גל רדאי, מנהל הדרמה, תעודה וקולנוע ב'רשת' פורש

המהלך הקדנציה שלו ב'רשת' הוביל גל רדאי מספר פרויקטים בתחומי התעודה והדרמה, במקביל לפיתוח סדרות כמו 'אחד העם 101', 'קטמנדו' ועוד
קובי גל רדאי (דור מלכה) (צילום דור מלכה)
לאחר 6 שנים, קובי גל רדאי מנהל מחלקת הדרמה, תעודה וקולנוע של רשת פורש מתפקידו.
במהלך הקדנציה שלו ב\'רשת\' גל רדאי הוביל פרויקטים רבים ובהם \"דרמה ברשת\", ו\"רשת דוקו\", במקביל לפיתוחם והפקתם של עשרות סדרות, סרטי תעודה וסרטי קולנוע כגון \"בלתי הפיך\", \"שנות ה-80 \", ״אחד העם 101\", \"חיים יקרים\", \"המיוחדת\", ״קטמנדו״, ״למלא את החלל\" ו\"העולם מצחיק\".
גל רדאי, עורך תוכן, מנהל ומפיק בתחום הקולנוע והטלוויזיה שימש קודם לתפקידו ב\'רשת\' כראש מחלקת תסריטאות בבית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה, וכן ניהל את הקמת פרויקט גרינהאוס הבינלאומי לפיתוח סרטים תיעודיים. כמו כן גל רדאי היה בין מייסדיה ומנהליה של חברת יולי אוגוסט הפקות שהוציאה תחת ידיה את \"ביקור התזמורת\" ו\"מרגל השמפניה\".
מנכ\"ל רשת, אבי צבי: \"קובי הוא איש טלוויזיה מעולה. המעורבות, התהליך, הדרך, ובעיקר האישיות הופכים אותו לכזה. קובי הביא את \'רשת\' למקום מרכזי בכל הקשור לדרמה ותעודה, ואני גאה על כך. אני מאחל לקובי הצלחה גדולה ואמיתית בדרך בה יבחר ומקווה שדרכנו יצטלבו גם בעתיד\".
ארז בן הרוש, סמנכ\"ל התוכניות של \'רשת\' התייחס גם כן לפרישתו של גל רדאי ואמר: \"קובי הוא מעמודי התווך בבניית מחלקת הדרמה של \'רשת\'. בחצי השנה האחרונה נעשתה עבודת מטה לבניית המכרז בתחום המתוסרט כשקובי משאיר חותם אמיתי בכישרונו הרב ואני מקווה שאת פירותיו נראה בשנים הקרובות. אני מאחל לקובי הצלחה רבה בהמשך דרכו\".
לדברי גל רדאי \"אני מודה לאבי צבי, ארז בן הרוש וכל הנהלת \'רשת\' על האמון, התמיכה והשותפות. היה לי העונג לעבוד לצד אנשים מוכשרים - הן מקרב אנשי \'רשת\' והן מקרב יוצרי הטלוויזיה והקולנוע המובילים בישראל. שמחתי להיות חלק מצוות מנצח שהביא אל המסך הישראלי יצירות טלוויזיוניות חדשות ומשובחות, פרי עמלם של יוצרים ומפיקים מרכזיים כמו גם לחשוף קולות חדשים שהפכו במהרה לשמות בולטים. \'רשת\' היום היא זכיינית הטלוויזיה המעניינת והמשמעותית בישראל ואני גאה להיות חלק ממנה. תפקידים מורכבים מסוג זה מחייבים התחדשות ושינוי וכעת, לאחר 6 שנים בתפקיד אני נכון לאתגרים חדשים המצפים לי בהמשך\".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    קובי גל רדאי: איש נדיר
    אחת שיודעת 08/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי אתה אדם מיוחד. הרבה הצלחה ואושר לאן שתפנה
    סגור
  • 8.
    איש מקצוע מעולה ובן אדם נדיר במקומותינו.!
    קובי 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה.
    סגור
  • 7.
    הוא איש יקר באמת
    הנהלת רשת 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלות השכר שלו מאוד גבוהה
    סגור
  • 6.
    לא השאיר שום חותם.
    רני 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכזבה גדולה, לא השאיר אחריו סדרה אחת ששווה להזכיר. לא נורא, לפי הליקוקים בטוקבקים קשרים יש לו, בטח יתגלגל בעצלתיים לג'וב הבא.
    סגור
  • 5.
    עבודה איכותית
    יואש 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איני מכיר את רדאי אבל עוקב אחרי הסדרות ברשת בהשוואה לסדרות בעולם , רבותי אין לנו במה להתבייש. נקווה שרשת ימצאו מחליף הולם. ולרדאי תמשיך לעשות חיל באשר תלך
    סגור
  • 4.
    מנסה להזכר בסדר מקור איכותית שראיתי ברשת
    דיק ויטמן 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעשור האחרון :/
    סגור
  • 3.
    אבדה לרשת
    אנונימי 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור אחד שיצא לו לראות קצת טלויזיה בחייו, חבל לי שתחום הדרמה ברשת, שהיה ברמה אחת מעל לכל הרשתות האחרות, עלול להפגע בעקבות עזיבתו של גל -רדאי.מקווה שישמרו שם על הרמה הגבוהה שהיו בה בשנים האחרונות.הדבר הראשון שמחליפו יצטרך לעשות - המשך לאחד העם 101 :)
    סגור
  • 2.
    איש חזון
    יובל 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעל החוש השישי לתסריטים וכל מה שקשור לעריכת תסריטים הפקה ועוד. פשוט גאון. שמחתי לקחת חלק מהדרך בה עברת. איש מיוחד במינו. מאחל לך הגשמת חלומותיך הגדולים ביותר.
    סגור
  • 1.
    איש טלוויזיה מדהים
    גל 08/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מאמין שאיש היצירה המדהים ומהמוכשר הזה עוזב. מעניין מדוע והאם עובר לתפקיד חשוב וגדול יותר? מקווה שכן. אחרת איבדנו אדם גדול.
    סגור