תקשורת ומדיה

מסע רכש לקראת פיצול ערוץ 2: אלעד זוהר עובר ל'רשת'

חזאי 'חדשות 2' ב-7 השנים האחרונות מצטרף לרשת לקראת הערכות למעבר ל-7 ימי שידור בערוץ 13, וישתלב במערת התכניות של הזכיינית. גם אודי סגל עשה את אותה דרך
אלכסנדר כץ |  2
אלעד זוהר (צילום בנימין אדם)
מגיש הטלוויזיה וחזאי חדשות 2, אלעד זוהר מצטרף לזכיינית רשת כחלק מההיערכות לשדר 7 ימי שידור בשבוע בערוץ 13 החל מחודש נובמבר הקרוב. במסגרת ההצטרפות שלו לרשת ישתלב במערך תכניות רשת.
זוהר משמש כחזאי ב'חדשות 2' במשך 7 שנים וב-חצי השנה האחרונה הוא גם מנחה יחד עם נועה רוזין את מגזין התרבות, הפנאי והאקטואליה 'פותחים שישי'. זוהר הוא חזאי בהכשרתו ושימש כמפקד קורס מטאורולוגיה בחיל האוויר בדרגת סגן.
את דרכו העיתונאית החל בחדשות 10 שם היה חזאי ומפיק בכיר במשך 6 שנים. ב-2010 זוהר הצטרף ל'חדשות 2' שם שימש כחזאי וככתב בכל תכניות חברת החדשות ובהן גם המהדורה המרכזית, 'שש עם', מהדורה ראשונה, חדשות הלילה, תכנית חיסכון ועוד.
כפי שחשף לאחרונה אייס, גם אודי סגל עושה את הדרך מ'חדשות 2' לזכיינית רשת, שם יגיש תכנית אקטואליה יומית עם לוסי אהריש, לצד פיתוח תכניות חדשות.
אלעד זוהר מסר: "אחרי 7 שנים עמוסות, מלאות בחוויות של התפתחות מקצועית ואישית, אני נפרד מלא הערכה מ'חדשות 2'. חברת החדשות בראשותם של אבי וייס וגיא סודרי היא הגוף החדשותי המוביל והמקצועי ביותר בישראל ובעשייה זו משתתפים מאות חברים שהפכו עבורי למשפחה. כעת אני נרגש לקראת האתגר הבא שלי. אני שמח להצטרף לצוות מנחים ומגישים מהשורה הראשונה, וביחד להמשיך ולייצר טלוויזיה איכותית ערכית ומובילה בישראל. תודה רבה למשפחת רשת ובראשה אבי צבי וארז בן הרוש על שרואים בי בן בית בתקופה זו של אתגרים חדשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחור נחמד ולפלף בטירוף
    שלומי 12/2017/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נחמד לצפות ש הוא זולל יותר מהשטיות שהוא משדר
    סגור
  • 1.
    בחור נחמד וישר
    אלדד 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תענוג לעבוד איתו. לא מתלהם, לא נלחץ, מתייחס לצוות בכבוד גם בימים חמים. שיהיה בהצלחה אלעדי
    סגור