תקשורת ומדיה

עמית סגל תוקף את ארגון העיתונאים: "עלובי נפש וצבועים"

בעקבות המכתב שנשלח מהארגון לפייסבוק וליועמ"ש עיתונאי חדשות 12 האשים את הארגון: "בעיניהם ימנים הם לא עיתונאים ולכן לא נזעקו עד היום". יאיר טרצ'יצקי יו"ר הארגון הגיב: "רק השבוע גיניתי בראיון ברדיו גלי ישראל את המתקפות עליך"
מערכת ice |  12
עמית סגל יאיר טרציצקי (צילום יונתן סינדל ואולבייר פיטוסי, פלאש 90)
לאחר שפורסם מכתב ההתראה שנשלח על ידי ארגון העיתונאים והמכון הישראלי לדמוקרטיה מוקדם יותר היום (חמישי) לפייסבוק ישראל וליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט ובו דרישות לפעולות על מנת למנוע הסתה שמובילה לתקיפת עיתונאים, עמית סגל תוקף את הארגון ואומר כי מדובר בארגון צבוע.
העיתונאי שקיבל בסוף השבוע שעבר את אהבת הקהל בעקבות דבריו באולפן החדשות בסבב הלחימה הנוכחי תקף בטוויטר: "אני מתרשם שחופש העיתונות וההגנה על שמם הטוב של עיתונאים יקר מאוד למכון הישראלי לדמוקרטיה ולארגון העיתונאים. רק שבעיניהם ימנים הם לא עיתונאים ולכן לא נזעקו עד היום. עלובי נפש וצבועים."
 
יו"ר ארגון העיתונאים הפורש, יאיר טרצ'יצקי הגיב לסגל, האשים אותו בהתססה והעלה קישור לריאיון שעשה לפני יומיים (שלישי) ברדיו גלי ישראל אצל שי גולדן ובו  גינה אלימות שהופנתה כלפי סגל עצמו: "באמת שאני לא רוצה להפריע לך להתסיס בזמן לחימה, אבל ארגון העיתונאים ואני באופן אישי נזעקים להגן על עיתונאים ללא קשר לשאלות של ימין ושמאל. באופן מאוד אירוני, רק השבוע גיניתי בראיון לשי גולדן ברדיו גלי ישראל את המתקפות עליך"
 לאחר מכן צרף יו"ר הארגון עוד ציוץ ובו קישור לציוץ נוסף מאוגוסט האחרון עם הפנייה כלפי סגל לדוגמה נוספת בו הוא הגן עליו: "זאת כמובן לא הפעם הראשונה, שיצאתי נגד המתקפות עליך"
אברהם גרינצייג הגיב לציוץ הנוסף של טרצ'יצקי והאשים אותו כי עיתונאי ימין אחרים לא זכו להגנה מצד הארגון: "קצת מביך. עמית סגל ספציפית פחות זקוק לעזרה שלכם.. אבל עיתונאי ימין אחרים לא יקבלו אפילו ציוץ להגנתם, לעומת הטררם שאתם עושים כשכל פרח עיתונות מהצד ה"נכון" מרגיש שלא התייחסו אליו מספיק יפה"
בתגובה טרצ'יצקי פרסם כמה ציוצים בהם ניסה להוכיח כיצד הארגון דווקא כן מלווה לא מעט עיתונאים מהימין. "הארגון מלווה אבל זה לא עניין אישי של לעזור לך" כתב ונתן דוגמאות מהליווי המשפטי של העיתונאי אלחנן גרונר והליווי של העיתונאים אראל סג"ל וקלמן ליבסקינד מול התאגיד במאבק נגד הורדת התכנית של "העיתונאים השמאלנים" לדבריו. "אפילו יצאנו להגנתו של הכהן הגדול של עיתונות הימין המתחדשת, שמעון ריקלין, וההתנפלויות עליו בכיכר הבימה" הוסיף טרצ'יצקי.
 
גם מהמכון הישראלי לדמוקרטיה הגיבו וכתבו לסגל: "עמית סגל היקר, שוב התגובה האוטומטית? חשבנו שבמסגרת הגנה על חיי עיתונאים נוכל להיות באותו צד".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אני מהשמאל מרכז וכשתקופים את עמית סגל זה מזעזע במיוחד ש
    צפקט 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מהשמאל מרכז. לרוב לא מסכימה עם דבריו של עמית סגל. אבל לעולם אכבד את מקצועיותו. דהר שפל ששמעתי פעם היה שאביו הוא טרוריסט שישב בכלא. אוקיי אבל מה הקשר לבנו ? האם אבות אכלו בוסר שיני בנים תקהנה.. הוא היה בן 8 או 9 או אפילו 11 אבל למה להכנס לחייו הפרטיים בצורה נלוזה כזאת. הוא עמית שירת בגלגל"צ וזה מצויין שאנשים חכמים משני צדי המתרס ינהלו דיונים עניינים. אבל אסור להכניס דברים כאלה כשמשהו שהוא מקובל.
    סגור
  • 6.
    סגל אחד גדול כנגד אפסי ורקובי הסמול..סגל לראשות הממשלה. (ל"ת)
    בדיוק 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    מי שדואגים לטפח את השנאה לתקשורת לא ראויים להגנה
    גל 05/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגל פשוט מביך.
    סגור
  • 4.
    תפרסם בבקשה את המשכורת שלך
    כמה מרוויח טרטיצקי 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תהיה שקוף. שנדע על השכר שלך
    סגור
  • 3.
    עמית, סע לאיזה מועדון באמסטרדם ושחרר אותנו מההרצאות
    הרצל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    15 4
    תעשה חיים, נשמה. זרום בלי חשבון.
    סגור
  • טען עוד
  • זבל
    הצודק 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא זבל ביוב אנושי רק על השמאל אתם מגינים ללא הרף על השמאל הבוגד במדינתו על עיתונאיים שאין קשר למה שהם עושים ולמקצועם שופרות של השמאל ללא הפסקה לכו תסתכלו על עצמכם במראה ביובים אנושיים
    סגור
  • 2.
    אוי פייגל'ה, תרגיע. כולם מאתרגים אותך
    קוקי 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בעיקר השמאלנים
    סגור
  • 1.
    עמית סגל, האם גינית פומבית פעם את מעשהו של אביך?
    אמיל חזנוב 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    20 5
    האם קראת לו לבקש סליחה? האם תבעת ממנו להכות על חטא? אם לא... אתה בעצמך מגדולי הצבועים! ואתה עוד בא בדרישות לאחרים ומטיף מוסר לכל סביבתך? פחחחחחח.
    סגור
  • לצה
    צל 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה מכיר את המשפט אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה ? למה אתה יורד נמוך כל כך זה אביו הוא לא אחראי על אביו
    סגור
  • חז"ל שאלו- "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה?"-מה הקשר? (ל"ת)
    איתן 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • תפנה את השאלה לעמית סגל - המומחה ל"אבל מה עם..."
    גבי נמיר 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זאת טקטיקה קבועה אצלו, אז שיתמודד עם קופת השרצים הזאת של אביו. עד שלא יעשה זאת, חובה לחזור לאזכר זאת כדי לחשוף את ערוותו וצביעותו ברבים.
    סגור
  • טהרנים
    כבוד לסגל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק.אוסף טהרנים מגלגלי עיניים צבועים שמנסים לעבוד על עצמם שהם נקיים בזמן שנשמתם שחורה משחור.
    סגור