תקשורת ומדיה

ראש העיר שדרות כועס: "אף אחד לא רוצה לנצח את חמאס"

בראיון ל-103FM תקף אלון דוידי: "אני לא מבין למה עושים הפסקת אש, אין שום סיבה", גם ראש עיריית אשקלון זעם: "מה שחשוב זה שאשקלון תקבל את מה שהובטח לה ולא מעניין אותי אם זו ממשלה פריטטית או לא פריטטית", ראש המועצה האזורית שדות נגב: "הבטחתם לנו"

כפיר אדר |  2
אלון דוידי, בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/אלון דוידי, בנימין נתניהו)
על אף שבדרג המדיני, מבצע 'שומר החומות' הוגדר כהצלחה גדולה והפסקת האש החד צדדית עליה הכריזה ישראל נועדה כדי לחתום 11 ימי לחימה ללא נזק נוסף בנפש, ראשי הרשויות והמועצות בדרום זועמים על הממשלה, בעיקר על ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ.
בראיון לניסים משעל ב-103FM ראש עיריית שדרות אלון דוידי דרש: "כל רקטה, בלון, שריפה או מעשה טרור כלפי מדינת ישראל שבא מכיוון עזה - יענה במבצע כפי שנעשה בימים האחרונים. אחרת למה עשינו את המבצע הזה? אני לא מבין למה עושים הפסקת אש, אין שום סיבה. כולם קיבלו את הגיבוי מאיתנו - היו הישגים אבל זה לא משנה את מאזן הדברים. נראה לי שאף אחד לא רוצה לנצח את החמאס".
ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ל'כאן חדשות': "היינו רוצים שהחמאס יחוסל אבל אנחנו יודעים שזה לא יקרה. כעת מה שחשוב זה שאשקלון תקבל את מה שהובטח לה מהממשלה, ושפערי המיגון יחוסלו. אני הולך לדאוג שזה יקרה - ולא מעניין אותי אם זו ממשלה פריטטית או לא פריטטית"  .
ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, פנה לנתניהו וגנץ: "תסתכלו לנו בעיניים. הבטחתם לנו הבטחות, אנחנו מבקשים שתקיימו אותן. אנחנו רוצים לראות תגובה לא מידתית על ירי רק לעוטף ישראל. תגובה שאומרת – יש מחירון חדש. זה צריך להיפסק, ואנחנו מצפים ודורשים שהדבר הזה ייגמר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה אשם, דוידי. שנים שימשת פיון במכונת היח"צ של ביבי
    אגלי 05/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כמה סינגרת עליו... אחרי כל ההפצצות ולמרות כל ההפקרות הבטחונית... מכרת את בטחון התושבים שלך בשקל וחצי - ובשביל מה? אין לי מושג. מנהיג אתה לא. אבל כתפאורה לביבי ושרה, עשית עבודה מצויינת.
    סגור
  • 1.
    ראשי עיריות מכובדים ביבי הטיח אבל לא הבטיח לקיים
    ייייייישששששש 05/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שתפנימו את זה הדרום מענין אותו פחות מקליפת השום!! אז חבל שתופיעו בטלויזיה ותצהירו "ביבי הבטיח" וכדאי שתתכוננו לסבב הבא
    סגור