תקשורת ומדיה

דרעי: "הורוביץ מקצר תורים לשינוי מין, במקום לדאוג לקורונה"

יו"ר ש"ס לשעבר במתקפה חריפה בריאיון גלי צה"ל כלפי התנהלות הממשלה והתייחס לאי הופעתם של ליברמן ולפיד בקבינט הקורונה: "זו פשוט בושה וכלימה. לנו לא היה יום ולא לילה. ירדנו לשטח לאנשים"

מערכת ice |  3
ניצן הורוביץ ואריה דרעי (צילום יונתן סינדל ואבשלום ששוני פלאש 90)
שר הפנים לשעבר, חבר הכנסת אריה דרעי התראיין הבוקר בגלי צה"ל לאודי סגל וספי עובדיה ויצא במתקפה קשה כלפי הממשלה. דרעי התייחס לידיעות על ההיעדרויות של לפיד וליברמן מקבינט הקורונה ואמר כי מדובר בבושה. הוא אף תקף את שר הבריאות על התנהלותו במשבר ואף רמז כי הוא דואג יותר לקהילה אותה מייצג (קהילת הלהט"ב) מאשר למה שהוא צריך לדאוג שה עליית התחלואה
"זו פשוט בושה וכלימה. איך אפשר לקבל החלטות כשאתה שולח פקידים? לנו לא היה יום ולא לילה. ירדנו לשטח לאנשים. "הם מתנהלים בציניות. שרת התחבורה אומרת שהרכבת מנתב"ג לא תיסגר למרות שכל המבודדים עולים שם. שר הבריאות הולך לקצר תורים לשינוי מין במקום ללכת למחלקת קורונה"
 
בהמשך דרעי התייחס יו"ר ש"ס לשעבר לקיצוץ אותו רצה שר האוצר לבצע שנדחה לפי שעה ואמר כי מי שבעצם דאג לכך הוא יו"ר רע"מ ואף אמר כי אם הממשלה תיפול הכל פותח עם גנץ "ליברמן מאוד רצה לקצץ בקצבאות של הילדים, אבל עבאס הטיל וטו על זה. בכל מקרה, התקציב לא רלוונטי כי הממשלה תצטרך לתת עכשיו תשובות לסגר. לא חושב שגנץ יהיה שותף להפלת הממשלה, אבל אם היא תיפול אז הכל פתוח. ולא רק הוא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממשלה שקמה ברמאות סופה ליפול (ל"ת)
    רן 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בעניין הזה דרעי צודק.באמת הזוי שרק בזה הורוביץ משקיע (ל"ת)
    ---------------- 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    דרעי זו ההזדמנות שלך לניתוח מהיר שיציל אותך מהכלא (ל"ת)
    עבריין מועד 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור