תקשורת ומדיה

לא אטרקטיבי? גם ליברמן לא משתתף בקבינט הקורונה

הכתב הפוליטי של כאן חדשות, מיכאל שמש, חשף כי בנוסף ללפיד גם שר האוצר לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה על אף שלמשרד האוצר יש חלק חשוב בהחלטות. נדב אבקסיס עקץ: "תכף נראה את בנט מתחנן לאנשים ברחוב; ״צדיק, תרצה להשלים עשירי לקבינט? חמש דקות!״
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי שאתמול נחשף כי שר החוץ, יאיר לפיד, אינו משתתף בדיוני קבינט הקורונה, הבוקר מיכאל שמש חושף ביומן הבוקר של כאן רשת ב' כי גם שר האוצר, אביגדור ליברמן אינו משתתף בדיונים. 
כזכור לפיד תירץ את אי השתתפותו בכך ש"שר החוץ לא צריך להיות חלק מדיוני קבינט הקורונה מפני שזה לא חלק מתחומי עיסוקו או התמחותו" וכי לשרים אחרים יש יותר משקל בקבלת ההחלטות שם כמו שר התיירות. שמש פרסם כי ליברמן שלמשרדו יש חשיבות גדולה אולי אפילו בהרבה מאשר לפיד בקבלת ההחלטות בקבינט הקורונה, אינו מגיע בדומה לשר החוץ לדיוני הקבינט. 
שמש צייץ על הפרסום הראשון שלו "שר האוצר אביגדור ליברמן לא משתתף בישיבות קבינט הקורונה. כמו לפיד גם ליברמן מחוייב לפי חוק להיות חבר בקבינט אך מעדיף להיעדר מהישיבות. מיותר לציין - ההחלטות בקבינט בימים אלה, דרמטיות מבחינה כלכלית ותקציבית". אתמול שמש תקף לפיד וצייץ "קבינט הקורונה הוא הפורום הבכיר ביותר בישראל בימים אלה, שמקבל החלטות דרמטיות עבור כולנו. ההחלטות שמתקבלות שם נוגעות לכל תחומי החיים. כל השרים משוועים להיות חברים בו. אם אתה פוליטיקאי ולא רוצה להיות שם, אז איפה כן?"
בתגובה לפרסום בכאן רשת ב, ליברמן הגיב כי הוא "מינה את השר במשרד האוצר, חמד עמאר, לנציג בקבינט הקורונה בזמן בניית התקציב וחוק ההסדרים ואישורם בממשלה. כמו כן גם הדרג המקצועי של משרד האוצר נוכחים בישיבות הקבינט ולוקחים חלק פעיל בהחלטות. שר האוצר נשאר מעודכן לאורך כל הדרך ושותף בהחלטות שרלוונטיות למשק ולכלכלת ישראל".
 
מי שעקץ באלגנטיות הוא נדב אבקסיס שכתב: "עניין של זמן עד שנראה את בנט מתחנן לאנשים תמימים ברחוב; ״צדיק, תרצה להשלים עשירי לקבינט? חמש דקות!״. סמי פרץ הגיב מעניין אם בנט משתף בדיוני הקורונה", ולאחר מכן הקומיקאי צייץ פעם נוספת עם עקיצה כלפי מרב מיכאלי ותהה אם היא "כבר העלתה תמונה עם מיץ תפוזים?". התגובות לחשיפה הזו של שמש על ליברמן מצטרפות לתגובות לדבריו של לפיד אתמול שסופגים לא מעט לעג ברשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה