תקשורת ומדיה

צפו: סמוטריץ' תוקף: "מצעד הגאווה - הגורם להתפרצות הקורונה"

סמוטריץ' שוב מעורר סערה סביב דעותיו על קהילת הלהט"ב ובנאום במליאת הכנסת טוען כי מצעד הגאווה שנערך לפני יותר מחודש הוא הגורם המרכזי להתפרצות המחודשת של הקורונה
שירה יום טוב |  3
בצלאל סמוטריץ (צילום אורן בן הקון פול)

השר בצלאל סמוטריץ' נאם אתמול במליאת הכנסת שהתכנסה להצעת חוק תכנון משק החלב. סמוטריץ' התייחס בנאום שלו למה שלדעתו הוא הגורם להתפרצות המחודשת של מגיפת הקורונה ואמר מילים קשות, "פה הייתה מסיבת הדבקה עצומה שאני חושב שהתחילה את כל ההתפרצות של הגל הזה, לאף אח דאין אומץ לומר את זה אבל מצעד הגאווה היה הסטארטאפ של ההתפרצות הזאת" קבע סמוטריץ'.

מצעד הגאווה חל לפני קצת יותר מחודש בתל אביב בתום חודש יוני שמצויין כחודש הגאווה ונערך באירוע המרכזי בתל אביב לאורך הסופ"ש האחרון של החודש וחגגו בו אלפי אנשים במצעד עצמו ובאירוע בפארק בירקון.

ח"כ סמוטריץ' ומפלגת הציונות הדתית שעומד בראשה עלו לא פעם לכותרות סביב אמירות שלהם בעניין קהילת הלהט"ב. כזכור, כשהאחרון טען במהלך ראיון של הח"כ לרדיו 03 FM כי הוא מביא את אבי מעוז וכי מעוז הוא הומופוב.


 

כספית אז פנה גם ישירות לסמוטריץ' וטען, "אגב, הוא לא רחוק מהדעות שלך", והוסיף "אתה פעם קראת למצעד (הגאווה) הבהמות". סמוטריץ' בתגובה: "בן יקירי, אנחנו לא הומופובים, יש לנו פה ויכוח ערכי ותרבותי נוקב. אני משתדל שלא לפגוע באחרים ולהשתמש בכינויי גנאי כי אני מבין שזו לא הדרך, אבל יש לי ויכוח תפיסתי מול התרבות הזו וערכיה, שכן אני חסיד גדול של ערכי משפחה שמרנים. כשאתה קורא למישהו הומופוב, המטרה שלך זה לעשות דמוניזציה לעמדה שלו. אם אתה לא רוצה שאני אקרא לך סוטה אל תקרא לי הומופוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מדוע הומופוב -פסול , ונורמלופוב - כשר? (ל"ת)
    גדעון ארליך 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    סמוטריץ' צודק
    ד 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויכוח ענייני. בדיוק כמו שהאשימו את החרדים ובצדק בתחילה הקורונה עד שבסוף זה באמת נהפך כבר להסתה נגד הציבור. הבאים מחול בעיקר אשמים. כלומר הממשלה שלא ידעה להגביל.
    סגור
  • 1.
    הילה אלרואי אמרה אחרי המצעד שהתקשורת שתקה למרות הסיכון.
    אורי 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואילו אלה היו חרדים באותו יום, התקשורת היתה משתוללת.
    סגור