תקשורת ומדיה

נאנוס עקץ את נתניהו, מגל: "שאעלה ציוצי עבר שלך?"

עיתונאי חדשות 12 התייחס לדברי ראש האופוזיציה אתמול שחשף שסרב להצעה ממזכיר המדינה האמריקני בשנת 2013, להכיל מודל דומה לזה של האמריקנים באפגניסטן  ביהודה ושומרון והזכיר דברים אחרים שאמר נתניהו בעבר בנוגע לפלישה לעיראק בשנת 2002, השדרן עקץ בחזרה
מערכת ice | 
ציון נאנוס, ינון מגל (צילום טוויטר ציון נאנוס ויוסי סליגר פלאש 90)

לאחר שאתמול (רביעי) ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, חשף כי הוא סרב בשנת 2013 לתכנית שהציע מזכיר המדינה האמריקני דאז, ג'ון קרי, ביהודה ושומרון שתתבסס על האסטרטגיה האמריקנית באפגניסטן, עיתונאי חדשות 12 עקץ אותו אותו בנושא.

ציון נאנוס צייץ והזכיר לנתניהו כי בעבר הוא עצמו העיד לפני הפלישה האמריקנית לעיראק והסכים עם האסטרטגיה האמריקנית דאז  "ב-2002 הופיע בנימין נתניהו כעד מומחה בפני ועדה בסנאט והצהיר בביטחון שעיראק חותרת להשגת נשק גרעיני וטען שלפלישה של ארה״ב לעיראק יהיו השפעות חיוביות על יציבות המזרח התיכון. איך אחרי העדות המופרכת הזאת הוא בכלל מעיז לדבר על האסטרטגיה האמריקנית באיזור"
 


ינון מגל שאמנם נמצא בחופשה אך עדיין חי ונושם את הטוויטר יצא להגנת יו"ר האופוזיציה ועקץ את נאנוס בחזרה "ציון אתה רוצה שאעלה כאן ציוצי עבר שלך שאחריהם לא ברור איך אתה עדיין מעיז לצייץ?". לכך נאנוס השיב ותהה האם ציוצים שלו הם באותה רמת חשיבות של דברי ראש ממשלה לשעבר שמופיע בוועדה בסנאט ודוחף למלחמה באזור, תוך שהוא מצטט משפט של נתניהו מתוך אותה עדות הטוען כי להשפעה האמריקנית באזור תהיה השפעה חיובית גדולה וצירף סרטון של העדות עצמה "כן ינון. ציוצים זה אותו דבר כמו רה״מ לשעבר שמופיע בועדה בסנאט כעד מומחה במשך שעתיים וחצי, מתחייב שיש לעיראק נשק להשמדה המונית (שלא היה!) ואומר "If you take out Saddam I guarantee you that it will have enormous positive reverberations on the region צפה בזה"
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה