תקשורת ומדיה

כספית: "אם אתם רואים את ינוני עדכנו אותו", מגל: "פתט"

הויכוח בין שני המגישים באחריות מי הייתה העלייה בתחלואה ותפוצת זן הדלתא בישראל ממשיך. לאחר שכספית ביקש עזרה באימות הנתונים, שותפו לתכנית הגיב "לשופרות היום אין סטייל"
מערכת ice |  2
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
אחרי שמוקדם יותר החל דיון ארוך ומתגלגל בין ינון מגל לבן כספית בנוגע לאחריות תפוצת זן הדלתא בישראל שכלל ניסיונות חוזרים ונשנים של שימוש בנתונים של השניים, כספית קיבל אישור לנתון שלו ועקץ. מגל לא נשאר חייב.
כספית פנה למשתמש בשם מואיז הקטן וביקש ממנו לעזור לו בעימות הנתונים הוא הביא. זמן קצר לאחר מכן מואיז הגיב וצייץ "כל מילה בן. אין לי באמת מה להוסיף. הR משקף 10 ימים אחורה ואכן ביום השבעת הממשלה הוא כבר היה בעלייה. נתב״ג וכו אכן באחראיות הממשלה הקודמת...". המגיש שיתף את דבריו ולעג למגל: "תודה למואיז הגדול-קטן. אני עסוק, אם אתם רואים את ינוני תעדכנו אותו".
 
מגל לא נשאר חייב והגיב בעקיצה "פתט" והמשיך "א. הR באמת משקף 10 ימים אחורה, ולכן את זה שהוא היה בעליה ביום השבעת הממשלה ידעו רק אחרי 10 ימים.. בתוך הממשלה החדשה! ומה היא עשתה בענין? ובכן, חודש וחצי כלום. ב. הממשלה הקודמת בכלל לא יכלה לדעת שיש עליה, ושיש התפרצות מחודשת ג. שוב, את נתב"ג פתח בג"ץ ד. לשופרות היום אין סטייל" ועשה רושם שהויכוח עוד רחוק מלהסתיים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כספית מדבר שטויות (ל"ת)
    רינה 08/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    כספית עושה בי״ס לשופר הביביסט הגזען (ל"ת)
    שפיות עכשיו 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור