תקשורת ומדיה

מרב מיכאלי הביאה ילד - ושברה את הרשת

שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה יצאה אתמול בהודעה מרגשת ברשתות החברתיות כשבישרה על לידת בנם המשותף לה ולבן זוגה ליאור שליין, בפוסט שהפך לויראלי תוך שעות ספורות
שירה יום טוב |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
במהלך סוף השבוע האחרון, שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי עוררה גלי ביקרות חריפים שהפכו לברכות לבביות אחרי שהפרסומים על נסיעתה לחופשה בארצות הברית התבררו כנסיעה לרגל לידת בנה הבכור, המשותף לה ולבן זוגה ליאור שליין. 
עם צאת השבת חשפה השרה את הסיבה לנסיעתה לוושינגטון, שם נולד בנה אחרי הליך פונדקאות וכתבה, "בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. אתמול נולד אורי.הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".
הפוסט של מיכאלי שבר את הרשת והגיע נכון לעכשיו ללא פחות מ-140 אלף סימוני לייק בפייסבוק, שם מחזיקה השרה במספר עוקבים לא רחוק מזה של כ-165 אלף עוקבים. 48 אלף תגובות נרשמו לפוסט נכון לעכשיו, לצד 4 אלף שיתופים.
אינסטגרם זכתה השרה למספר לייקים נמוך מכך אך עדיין מרשים מאוד יחסית לרשת עם 31 אלף סימוני לייק על הפוסט של העמוד הרשמי שלה. הפוסט שפורסם בעמוד האינסטגרם הפופולארי "ישראל בידור", ובו צוטט הפוסט המקורי, צבר 51 אלף לייקים, עוד 30 אלף גרף הפוסט של ערב טוב עם גיא פינס בעניין. 
 
עם זאת, נזכיר כי לצד האיחולים הלבביים, הבשורה של מיכאלי ושליין גררה גם ביקורות כשהיו מי שהזכירו התבטאויות עבר של השרה בנוגע להליך הפונדקאות וחוק הפונדקאות בישראל, כשטענה בעבר שמודבר בהליך המנצל את חולשתן של נשים קשות יום ומהווה סחר בגופן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב על האמהות הטריה. תתביישי לך על הצביעות.
    אחד 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    18 0
    זיבלת לכולנו את השכל בפטרונות וטהרנות על כמה פונדקאות היא רעה ולא מוסרית... עד שזה פגש את האינטרס הפרטי שלך. להקיא.
    סגור
  • היא בכלל הולכת להיות האבא של התינוק ובטוח תהיה אבא טובה (ל"ת)
    ליאור האימא השוויוני 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור