תקשורת ומדיה

מיכאלי ושליין חושפים את הסיבה לטיסה המסתורית לארה"ב

מרב מיכאלי טסה לארצות הברית וספגה ביקורות קשות מהימין לאחר התבטאות שלה מלפני כשנה בזמן שראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו, טס לוושינגטון. במוצאי שבת, שרת התחבורה חשפה את הסיבה לטיסה וריגשה את כולם
מערכת ice |  7
מרב מיכאלי (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
מרב מיכאלי טסה לארצות הברית במהלך סוף השבוע ועוררה סערה וגלים של ביקורות מפוליטיקאים בימין כדוגמת גלית דיסטל-אטבריאן. אולם, מיכאלי חשפה את הסיבה האמיתית לטיסה שלה והעלימה את הביקורות, דיסטל-אטבריאן מחקה את הביקורת מהרשת, התנצלה ואפילו בירכה.
כאמור, במהלך סוף השבוע האחרון, שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי הצליחה לעורר גלים של ביקורת לאחר פרסומים שהיא בדרך לחופשה בארצות הברית. עיקר הביקורת נבעה בעקבות ציוץ שמיכאלי העלתה לפני שנה. ב-13 בספטמבר 2020, מיכאלי כתבה בדף הטוויטר: "אם אין לחם תאכלו את הדונאטס שאני אביא לכם מוושינגטון כי לי מותר לטוס ולעשות מה שבא לי בזמן שאתם תהיו תקועים בארץ בסגר שארגנתי לכןם ביהירות ובעליבות, שיחרב עוד יותר את הכלכלה. שלום תמורת שלום כבר אמרתי?"
חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל-אטבריאן תקפה והעלתה ציוץ שבו עקצה את מיכאלי וסיפרה שאותה הטיסה הולידה את הסכמי אברהם ומיכאלי תחזור במקסימום עם טובלרון. אולם, שרת התחבורה חשפה עם צאת השבת את הסיבה האמיתית לנסיעתה לוושינגטון  והיא הבאת ילד בפונדקאות: "בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך" כתבה מיכאלי בפייסבוק.
לאחר מכן הוסיפה: "הרבה מאד זמן חשבתי שזה יעבור. כי בעיני, החיים שלנו באמת היו ממש נהדרים כמו שהם. אבל ככל שעבר הזמן הבנתי עד כמה הוא רוצה את זה. והסתכלתי עליו, ואהבתי אותו. ובחרתי לחיות אתו ובחרתי ללכת אתו למסע הזה. זה היה מסע של הרבה נסיונות. אני שמחה שעברתי את המסע הזה, אני יודעת עכשיו על עצמי מה זה אומר ובמה זה כרוך ומה צריך לעבוד אחרת במערכת הזאת של טיפולי פוריות, אבל על זה נדבר ביום אחר. היה לנו מזל מדהים לפגוש את קלסי, בחורה אמריקאית מהממת, שרצתה לעזור למי שנמצאות במצב שלנו וגם לעזור בפרנסת המשפחה המקסימה שלה. בזכותה, אתמול נולד אורי.הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".
דיסטל-אטבריאן מחקה את הביקורת, התנצלה ובירכה: "כתבתי ציוץ שעקץ את מרב מיכאלי על הנסיעה שלה לארה"ב. ובכן מסתבר שהיא לא טסה לחופשה אלא דווקא לקראת לידת בנה הראשון על ידי פונדקאית. מחקתי את הציוץ מייד ואנצל את ההזדמנות כדי לאחל לה הצלחה רבה בתהליך ושיהיה במזל טוב. אמן".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    היא בטוח הולכת להיות האבא של התינוק ובטוח תהיה אבא טובה (ל"ת)
    ליאור האימא השוויוני 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ביצית, ICSI, פונדקאית וכל השאר... על קופה המדינה
    כמה זה עולה לנו? 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שרותי רפואה ופוריות בארץ אבל אצל גולדפינגר במיאמי זה יותר דיסקרטי
    סגור
  • 5.
    קיבלה עונש משמיים
    שי 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לה בן ולא בת. לפחות היתה מנצלת את החופשה להשתתף באזה קונגרס פמניסטי חשוב . במקום נסעה להביא ילד. פעם הבאה תשאיר אותו שם. כפרת עוונות
    סגור
  • 4.
    כולנו למדנו לקח ושיעור בתקשורת. השאלה, האם נפנים את זה?
    גל 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קל לתקוף בלי להבין לחלוטין את כל התמונה.
    סגור
  • 3.
    פמיניסטית עושה טיפולי פוריות?? וואו
    אייל 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא מבין מה הסתירה פה, כנראה הלוקש עמוק עמוק בבטן וכבר מעוכל ומזין את הגוף.
    סגור
  • 2.
    עוד הזיה איזה גועל של אנשים
    מרדכי 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לכם את כול נבואות החורבן שהיו לישראל בבית שלכם על ראשו של הילד החדש שתביאו גם ככה לא יהיה לכם המשכיות יש נבואת חורבן גדולה מזו....
    סגור
  • 1.
    התקשורת פישלה בגדול. חחחח (ל"ת)
    איתי 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור