תקשורת ומדיה

ראש עיריית דימונה תוקף: "נמאס להיות החצר האחורית של המדינה"

בני ביטון התראיין בגלי צה"ל ויצא במתקפה חסרת מעצורים על השר לביטחון פנים עמר בר-לב: "מנותק, הוא לא מבין מה קורה במשרד שלו. נפגשתי איתו 3 פעמים, הוא הבטיח לנו הבטחות מפה ועד להודעה חדשה"
מערכת ice |  5
בני ביטון, עמר בר-לב (צילום פייסבוק/ בני ביטון, רועי כץ)
ראש עיריית דימונה בני ביטון התראיין הבוקר (רביעי) אצל רינו צרור בגלי צה"ל ויצא במתקפה חריפה על השר לביטחון פנים עמר בר-לב בעקבות אירועי האלימות האחרונים של צעירים בדואים באזור הנגב. 
ביטון עלה לשוחח על המקרה בו אוטובוס שנסע מתל אביב נרגם באבנים בדרך לאילת, ביטון תקף את התקשורת ואמר: "זה עלה לכותרות בגלל שהאוטובוס נסע מתל אביב לכיוון אילת, אבל אנחנו חיים בכביש 25 ו-31 הרבה מאוד זמן. מה שקורה שם זה טרור פח"עי. הבטיחו לנו הבטחות ולא ביצעו שום דבר - נמאס להיות החצר האחורית של המדינה".
 
בהמשך, ביטון יצא במתקפה חסרת תקדים את עמר בר-לב ואמר: "השר לבטחון הפנים עמר בר-לב מנותק, הוא לא מבין מה קורה במשרד שלו. נפגשתי איתו 3 פעמים, הוא הבטיח לנו הבטחות מפה ועד להודעה חדשה. לא יכול להיות שהפושטקים האלה, האספסוף של המגזר הבדואי, יטילו אימה על כל תושבי הנגב"
מוקדם יותר, אנשי תקשורת נוספים יצאו בעקבות התפרעויות של צעירי המגזר בנגב כמו העיתונאית סיון כהן שכתבה בדף הטוויטר שלה: "כך נראה יום שגרתי של נשים בבאר שבע צעיר בדואי פתח אמש את דלת רכבה של צעירה בעיר והחל להטריד אותה בשאלות אינטימיות היא התקשרה למשטרה-החשוד נעצר צעירה אחרת התלוננה ששני בדואים עקבו אחריה עד שהגיעה לביתה ושם הם התחילו להטריד אותה ולדרוש שתרד למטה גם הם נעצרו על ידי המשטרה מה יהיה?"
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    החצר האחורית זה אתה
    דוד 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחידת להב 433 תרדו לדימונה אחוזת האימה והפחד מהעבריין בני ביטון שמשתק את העיר ומשתיק את התושבים. הוא הוא החצר האחורית של דימונה, איש מושחת ומאיים. תרדו לדימונה ותבינו כמה
    סגור
  • 4.
    האשם הגדול הוא נתניהו
    נתן 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נתניהו ישב שנים ונתן לסרטן לגדול למה לא צעקת אז
    סגור
  • 3.
    האידיוט שכח מי הזניח אותו עשר שנים ? (ל"ת)
    Anj 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 2.
    "החצר האחורית?" בתקופת ביבי סיפרת כמה המצב דבש בדימונה
    שימי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    23 1
    שכבת על הגדר בשבילו והפקרת את תושביך. אפס ביקורת על השלטון. רק תשבוחות. רק עכשיו נזכרת שהמצב בדימונה בזבל? צבוע. מקווה שלא ייתנו לך שקל. לא מגיע לך. הכל פוליטיקה אצלך.
    סגור
  • 1.
    בר לב בתגובה: הבדואים מוטרדים מההתחממות הגלובלית.
    רז 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ולכן מבצעים את אשר מבצעים.
    סגור