תקשורת ומדיה

סמוטריץ': "לא יודע אם המכתב שקיבל בנט הוא לא ספין"

יו"ר הציונות הדתית גינה את מכתב האיומים שקיבל ראש הממשלה: "אלימות חייבת תמיד להיות מחוץ לתחום" אך לא חסך בביקורות גם הפעם: "אין לזה דבר וחצי דבר עם ביקורת פוליטית וציבורית חריפה ונוקבת כלפי מעשים נוראיים ואיומים שעשו ועושים בנט ושותפיו"
מערכת ice |  2
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ (צילום יונתן סינדל פלאש90)
מכתב האיומים שנשלח למקורב לראש הממשלה נפתלי בנט, ובתוכו קליע של כדור חי, ממשיך לגרור גל של תגובות ברשתות החברתיות מכל הכיוונים. אחת מהן הייתה של יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', שגינה את המכתב שקיבל ראש הממשלה, אך עשה זאת תוך כדי הסתייגות מסוימת. 
"אני לא יודע אם פרסום החקירה על מכתב האיומים שנשלח לבנט הוא ספין שנועד לשפר את מצבו הציבורי ולעשות דה-לגיטימציה לימין ולמחאות הצודקות שלו נגד בנט, או אירוע אמיתי" צייץ סמוטריץ'. "אני כן יודע שאלימות חייבת תמיד להיות מחוץ לתחום! אבל גם שעברו הימים שיסתמו לימין את הפה בזעקות על 'הסתה'".
סמוטריץ' הוסיף: "מטורפים בודדים יש משני הצדדים ושירותי הביטחון והאכיפה צריכים לטפל בהם ולמנוע אלימות, אבל אין לזה דבר וחצי דבר עם ביקורת פוליטית וציבורית חריפה ונוקבת כלפי מעשים נוראיים ואיומים שעשו ועושים בנט ושותפיו. נתנגד לאלימות מכל סוג שהוא ונמשיך לבקר את הממשלה ולפעול בע"ה להחלפתה המיידית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקנאה מוציאה את האדם…
    הנוכל והכיסא 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז עם ישראל הבין עכשיו שעשית מעשה נוכלות לקחת כיסא להראות לאמא ואבא תראו הבן שלכם ראש ממשלה. ואפילו זימנת את ביידן בתחמנות זריז שיגיע לביקור בישראל העיקר להגיד שיש לך עוד תמונה איתו בישראל לפני שהממשלה מתרפקת מהנוכלות שלך. ועכשיו הכל מובן רצית לשמח את סיונוואר לפי מה שהוא מבקש. כרגע הוא לא מרוצה או כן מרוצה? אתה קולט כמה אין לך טיפה של שכל? אפילו לנוכל יש שכל. אתה נוכל בלי שכל. עם ישראל לא אוהב אותך. אתה יותר גרוע מכל השמאלנים ביחד. ועכשיו אתה כבר מקדם את עצמך כמקום 2 במפלגת יש עתיד עם יהיר לפיד השדרן? תשמע אתה בושה לעם ישראל. ממש בלעם . לא לשכוח עין רואה ואוזן שומעת והקנאות של לבנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל לא תעזור לך. קנאות זה מה שיש בך. עוף כבר
    סגור
  • 1.
    סמרטוטריץ' הוא זה ששלח את המכתב - בעידודו של מלאך החבלה
    ice.co.il 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצחים ואז יורשים - גרסת 2021
    סגור