תקשורת ומדיה

גפני נגד סמוטריץ': "גרם לכך שהממשלה הרעה הזאת נמצאת"

בקדימון לראיון שצפוי להתפרסם במלואו אחרי החג, התייחס חבר הכנסת למשבר הפוליטי הנוכחי ותקף את חברו לאופוזיציה ח"כ בצלאל סמוטריץ' : "גרם לכך שהממשלה הרעה הזאת נמצאת"
מערכת ice |  2
משה גפני (צילום אתר הכנסת)

בראיון שערך בכיכר השבת תקף יו"ר יהדות התורה משה גפני, את חברו לאופוזיציה ח"כ בצלאל סמוטריץ' והאשים אותו בכך שמנע מנתניהו להקים ממשלה: "הליכוד היה במצב שהוא היה מצליח להקים ממשלה. הוא גרם לכך שהממשלה הרעה הזאת נמצאת."

למרות ההאשמות גפני ניסה להימנע מלהתייחס לשאלת האפשרות שממשלת נתניהו תיתמך על ידי מפלגת רע"ם ולשאלת המראיין, האם מנע זאת סמוטריץ' "בגלל הוטו שלו על עבאס?", השיב המרואיין המנוסה: "לא יודע בגלל מה, אני לא ניהלתי את המסע ומתן." 


ח"כ סמוטריץ' מיהר להגיב למתקפה של ח"כ גפני וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "‏גפני איש יקר שאני אוהב ומעריך. אבל יש אכן בינינו מחלוקת גדולה. הוא חושב שנכון היה להקים ממשלה עם תומכי הטרור בתנועה האסלמית ואני חושב שזה אסון ושמח שהעמדה שלי התקבלה והימין לא עשה את האיוולת ונמנע מהחרפה הזו. ויש דברים שבהם לא צריך לחכות להיסטוריה שתשפוט. היא כבר מוכיחה שצדקתי". 


מוקדם יותר התייחס גפני למשבר הפוליטי הנוכחי, למרות שדיבר בגנות הממשלה המורכבת לשיטתו מ"שנאת נתניהו", הוא הצהיר כי יפעל להקים ממשלה חדשה מבלי לפרק את הכנסת ורמז מי המועמד המועדף מבחינתו לכיסא ראש הממשלה : " בני גנץ לא שייך לקליקה שמנהלת את הממשלה הזו. אני מאד רוצה שהוא יצטרף לתוך העניין הזה, אני בעד שיתנהל דיון משותף."
 


 


כידוע במידה ותפוזר הכנסת ,על פי ההסכם הקואליציוני יאיר לפיד יהיה זה שיתמנה באופן מידי לראש ממשלת המעבר, עובדה שעשויה לרמז על המוטיבציה של גפני להימנע מבחירות, לאחר שהצהיר היום: "לא אתן שיאיר לפיד יהיה בתפקיד רה"מ אפילו יום אחד".

 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גפני צודק: למה החרדים צריכים להתאבד עבור ביבי?
    צ'רניאק 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יוצא להם מזה כלום. להיפך. הם רק מפסידים מזה. אם היו בקואליציה, חלק גדול מהגזרות על החרדים היו נמנעות. אולי אפילו כולן. לאט לאט, ההגיון מתחיל לחלחל.
    סגור
  • 1.
    תתפגר גפני ! (ל"ת)
    ראובן 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור