תקשורת ומדיה

איילת שקד: "המכתב לנפתלי בנט מזעזע את אמות הסיפים"

שרת הפנים גינתה את מכתב האיומים שקיבל ראש הממשלה: "ערב חורבן הבית איבדנו את עצמאותנו אך ורק בשל איבה פנימית. לא יתכן שבמדינה יהודית העומד בראשה יעמוד בפני סכנת חיים מבית"
מערכת ice |  7
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
מכתב האיומים ששוגר לנפתלי בנט ובתוכו קליע של כדור חי עורר גל של תגובות מכל הכיוונים, כאשר גם שרת הפנים ושותפתו למפלגה של ראש הממשלה, איילת שקד, התבטאה בנושא. 
"האיום שהופנה כלפי רה"מ ומשפחתו מזעזע את אמות הספים" צייצה שקד "ערב חורבן הבית איבדנו את עצמאותנו אך ורק בשל איבה פנימית. לא יתכן שבמדינה יהודית העומד בראשה יעמוד בפני סכנת חיים מבית. משטרת ישראל תאתר את מי שהרים את ידו על הדמוקרטיה הישראלית ותמצה עמו את הדין".
 
כזכור, עוד קודם לכן בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית, הטיל ספק באמינות המכתב: "אני לא יודע אם פרסום החקירה על מכתב האיומים שנשלח לבנט הוא ספין שנועד לשפר את מצבו הציבורי ולעשות דה-לגיטימציה לימין ולמחאות הצודקות שלו נגד בנט, או אירוע אמיתי" צייץ סמוטריץ'. "אני כן יודע שאלימות חייבת תמיד להיות מחוץ לתחום! אבל גם שעברו הימים שיסתמו לימין את הפה בזעקות על 'הסתה'".
סמוטריץ' הוסיף: "מטורפים בודדים יש משני הצדדים ושירותי הביטחון והאכיפה צריכים לטפל בהם ולמנוע אלימות, אבל אין לזה דבר וחצי דבר עם ביקורת פוליטית וציבורית חריפה ונוקבת כלפי מעשים נוראיים ואיומים שעשו ועושים בנט ושותפיו. נתנגד לאלימות מכל סוג שהוא ונמשיך לבקר את הממשלה ולפעול בע"ה להחלפתה המיידית".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כל המעטפות כולל המכתב של הבן שלו יצאו מלשכת בנט (ל"ת)
    ספינים שקריים 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שקד =שקר
    אלי 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילת שקר היא נוכלת פוליטית בזויה ממש כמו חבר שלה בנט השקרן. מדובר בחלאה חסרת ערכים שתמכור את אמא שלה בשביל הכיסא. בנט השקרן, איילת שקר ושאר חלאות כנופיית ימינה הם אסון לישראל!
    סגור
  • 5.
    לא שמענו אותך בענייני נתניהו !!! (ל"ת)
    אסף 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    ספין
    אסף 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נפתלי בנט תתבייש !!! גם האישה המחורבנט שמצפצפת על משלם המיסים מנצלים אתהילד בשביל ספין והרחקת פרשת הבנייה הלא חוקית !!! זה לא יעזור לכם !!!
    סגור
  • 3.
    איילת כאבי בטן
    הצביעות 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איפה היית כששנים עושים זאת לנתניהו ואישתו... צבועה! דרך אגב, כשאיימו על נתניהו ומשפחתו בנט צחק עליהם שהם עושים עניין מכל דבר. זה מוקלט !! נקווה שלא תלמד מאביך דבר, למען ילדיך שלך. דרך אגב, כשאיימו על נתניהו ומשפחתו בנט צחק עליהם שהם עושים עניין מכל דבר. זה מוקלט !! זהו אביך, לצערי..
    סגור
  • 2.
    בולשביקים
    הנרי 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני קיבלתי כסף כדי לעורר פרובוקציות, זה הגיע לכדי אלימות. הסכומים היו אסטרונומיים״, אמר יוסף לסג״ל. ״אני אתן לך קנה מידה, 14 אלף שקל במשכורת שבועית״. לדבריו, סכומים אלו שולמו לו ולחבריו בשביל מספר מטרות. ״דבר ראשון זה ההדבקות של כל הפליירים וכל השלטים; הדבר השני זה לליווי של אהוד ברק וחברי הכנסת שלו בשווקים וכדומה, לדאוג שאף אחד לא מפריע להם״. אך המטרה השלישית שציין יוסף הייתה המעניינת ביותר, והיא שהביאה אותו למסור את עדותו בתכניתו של סג״ל. ״היינו מגיעים לכנסים שלו או של חברי הסיעה שלו עם חולצות של הליכוד וגורמים לפרובוקציות, אלימות, דחיפות אנשים״. המטרה, לדבריו של יוסף, היתה ״כדי לתאר את אנשי הליכוד כאנשים אלימים, פרימיטיביים״.
    סגור
  • 1.
    ברור
    הנפקנית שקד 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בררור שמישהוא שולח לעצמו מעטפה עם כדור. בנט הבכיין המסהם מנסה להסית את האש מהשחיצות שלו
    סגור