תקשורת ומדיה

נפתלי בנט ספג ביקורת מהמשפחה השכולה: "אני מאשים אותך"

בנו של נעם רז תקף את ראש הממשלה שהגיע לניחום אבלים אחרי הביקורת שהוטחה בו: "לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה, לא מגיע להיות בבית שאבא שלי חי בו", אנשי התקשורת פירגנו על המהלך: "כך צריך לעשות"
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
אחרי המתקפה עליו בלוויית נעם רז ז"ל על ידי בנו, נפתלי בנט הגיע היום (רביעי) לניחום אבלים בבית המשפחה השכולה. בצל הביקורות עליו, ראש הממשלה השמיע עמדה שמגבה את הדברים שנאמרו נגדו.
הבן הבכור של נועם רז ז״ל לרה"מ בנט בניחום האבלים: ״לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן״.
 
בנט השיב: "משפחתו של לוחם הימ״מ רנ״ג נעם רז ז״ל היא משפחה חלוצית שחיה חיי מסירות וציונות בישוב קידה.  ‏הם איבדו את נעם שהיה דמות נדירה עם ענווה ועוז.  ‏באתי להיות איתם. זכותם המלאה של בני משפחתו של גיבור ישראל להשמיע בפניי כל דבר אשר על לבם, ותפקידי לשמוע ולהקשיב. יהי זכרו של נעם רז ז״ל ברוך ונצור בלבנו לעד".
עיתונאית רשת 13, מגישת הכל כלול סיון כהן-סבן כתבה: "למרות הכל טוב שהגיע טוב שלא ברח לבן מותר להגיד הכל, הכל וראש ממשלה לא יכול שלא להגיע ולכבד מתוך הפחד מהזעם".
 
יוצר שנות ה-80 מני אסייג הפתיע: "תחזיקו חזק: אני הולך לכתוב משהו שיתכן וירגיז אתכם: לטעמי לא הגון לבקר ר״מ (גרוע) כשלא מגיע לנחם משפחות, וכשהוא כבר עושה את זה, לצדד בהלבנת הפנים הקשה שגורם לו בן יתום של גיבור ישראל (בשעת צערו). בנט הוא נוכל שהשתלט במרמה על כס רה״מ ואת זה צריך להגיד לו בכל מקום להוציא בית אבלים".
אטילה שומפלבי הוסיף: "בנט פעל נכון כשנסע למשפחת רז. בנט התנהג בצורה מרשימה כשישב מול המשפחה הכואבת. בנט ספג כמו שצריך את מה שהיה למשפחה להטיח בו. כך צריך. זה ביקור ניחומים בתקופה שבה אין לומר אף לא מילה רעה אחת על המשפחה השכולה. כלום. זירו. לשתוק ולספוג ולהכיל. זה בדיוק מה שראש ממשלה צריך לעשות".
 
עיתונאי חדשות 13 נדב איל הוסיף: "בנט ידע היטב לאן הוא הולך, עמדות הבן השכול הושמעו בלוויה, והלך בכל זאת. זה לא מובן מאליו", משה בוגי יעלון כתב: "אין שופטים משפחות שכולות בכאבן וצערן, אך נכון לשפוט את אלה שמסיתים אותן ואחרים, נגד ראשי המדינה ונגד ציבורים שלמים", יותם זמרי השיב לו: "צודק, למשפחות שכולות אין דעות משל עצמן, כולן עדר עיוור של ביביסטים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שגול
    ג 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי אני שאטיף מוסר למי ששכל את יקירו. אבל נאצות כלפי ראש ממשלה מפי צעיר שטוף מוח וההתיחסות הנלוזה והמבזה כלפי מי שאינו נמנה על מחנהו עבר את כל גבולות המותר. עם כל הצער וההשתתפות בצערם משפחות שכולות הגזמתם. זה התחיל ביום העצמאות ונמשך אתמול. אתם מבזות את זכרם.
    סגור
  • 2.
    אב גיבור, בן אדיוט (ל"ת)
    חבל 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    חבל. המשפחה זיהמה את השבעה בפוליטיקה זולה.
    יהודה לפידות 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    10 1
    האם זה מכבד את דמות המופת של נעם רז ז״ל? ממש לא.
    סגור