תרבות ופנאי

אוליביה רודריגו הקדישה שיר בהופעה לבית המשפט: "fu** you"

אוליביה רודריגו בת ה-19 הרימה מחאה בהופעה שלה נגד ההחלטה על ההפלות, הקדישה לשופטי בית המשפט שיר, וקראה בשמותיהם "אנחנו שונאים אתכם"
מערכת ice | 
אוליביה רודריגו (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמרת הפופולרית שפרצה בשנה שעברה, אוליביה רודריגו, כבר לא חוששת לעמוד בחזית ולהביע דעה. בהופעה שלה אתמול שלה בפסטיבל גלסטונברי, העלתה לבמה את הזמרת לילי אלן, כדי לשיר את הלהיט "fu** you" של אלן, אותו הקדישה רודריגו לחמשת שופטי בית המשפט העליון, שהחליטו לבטל את הפסיקה על זכות ההפלה.
"כל כך הרבה נשים וכל כך הרבה בנות הולכות למות בגלל זה", אמרה רודריגו, בת 19. "אני הרוסה ומפוחדת. רציתי להקדיש את השיר הבא לחמשת חברי בית המשפט העליון שהראו לנו שבסופו של יום, הם באמת לא נותנים מקדמים ערכים של חופש".
 
כוכבת ערוץ דיסני לשעבר הוסיפה, "השיר מיועד לשופטים: סמואל אליטו, קלרנס תומס, ניל גורסוץ', איימי קוני בארט, ברט קוואנו. אנחנו שונאים אתכם! אנחנו שונאים אתכם!" לאחר מכן, היא ואלן ביצעו כאמור את הלהיט של הזמרת הבריטית משנת 2009, שכולל את המילים, "F-k you, f-k you very, very much / 'Cause we hate what you do / and we hate all crew yours".
 
רודריגו אמרה לקהל, "זה למעשה גלסטונברי הראשון שלי ואני חולק את הבמה הזו עם לילי, זה החלום הכי גדול שהתגשם אי פעם. אבל אני גם שבורת לב לא פחות ממה שקרה אתמול באמריקה", הוסיפה.
 
הם הצטרפו לשורה של סלבריטאים אחרים שהתבטאו לאחר שבית המשפט העליון הודיע ​​שהוא הפך את החלטת רו נגד ווייד משנת 1973, המאפשרת חופש החלטה של נשים על ביצוע הפלה, וכעת מדינות באמריקה יוכלו לחוקק חוקי איסור הפלות.
למעשה המדינות ארקנסו, קנטקי, לואיזיאנה, מיזורי ודרום דקוטה כבר אסרו על הפלות מאז הוכרזה ההחלטה, משום שהצעת החוק שלהם לכך היתה כבר מוכנה מבעוד מועד.
טיילור סוויפט הייתה בין הסלבס שמחו נגד ההחלטה, ואמרה לעוקבים שלה שהיא "מבוהלת לחלוטין שזה המקום שבו אנחנו נמצאים - שאחרי כל כך הרבה עשורים של אנשים שנלחמו למען זכויות נשים על גופם, ההחלטה של ​​היום פשטה מאיתנו את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה