תקשורת ומדיה

הצל מתפוצץ: "רמב"ם שמים עלינו ז', הרופאה תומכת טרור"

לאחר שחשף את פרטיה  של רופאה בבית החולים שכותבת לכאורה פוסטים אנטי ציוניים, יואב אליאסי שיתף בתגובה שקיבל: "צריך לדרוש את פיטורי תומכת הטרור הזאת כנסו ותדרשו את פיטוריה המידיים!"
מערכת ice |  3
רפואה (צילום vecteezy)
לאחר ששיתף את פרטיה של דוקטור מבית החולים רמב"ם ששיתפה לדבריו פוסטים המהללים שהידים לכאורה ואת יאסר עראפת, הצל קיבל תשובה מלאומי שגם כן מעסיקה את אשת הרפואה וקיבל תשובה שלא מצאה חן בעיניו.
הצל פתח את דבריו וכתב: "שימו לב! במקום להיתנצל, הרופאה תומכת הטרור שמשמיצה את צה"ל, כתבה על רצח לוחם הימ"ס בראל חדריה שמואלי בשמחה "זאת הייתה השנה שלי" העלתה תמונה של רוצח היהודים יאסר ערפאת וכתבה "המנהיג שלי" ועוד עשרות פוסטים אנטי ישראלים ומסיתים,
 
במקום להתנצל מחקה את הפוסטים ומאשימה את הצל ... עכשיו ממנה אני לא מצפה לכלום, אבל רמב"ם שמים עלינו ז.. ואפילו לא מגיבים ולאומית כתבו את התגובה העלובה והשקרית הזאת: "היי, הנהלת לאומית שוחחה עם הרופאה אשר הביעה צער עמוק על פירסום הפוסטים. לאומית הבהירה כי חל איסור מוחלט על עובדי הקופה לפרסם פוסטים פוליטיים מכל סוג שהוא".
 
עוד הוסיפו בהודעה לצל: "הרופאה הדגישה כי אינה תומכת ולא תמכה בחמאס ובוודאי לא שיבחה פגיעה בחיילי צהל. היא רואה עצמה אזרחית מדינת ישראל וגאה לעבוד במערכת הבריאות הישראלית. דניאל, לאומית". הצל תקף בתגובה: "צריך לדרוש את פיטורי תומכת הטרור הזאת כנסו ותדרשו את פיטוריה המידיים!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאל הנאלח מעודד לאומניות ערבית
    רז 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלשתינית וזו התוצאה. היהודים מפחדים להסתובב חופשי בעוד האוייב הערבי מרגיש שהוא מנהל את המדינה
    סגור
  • 1.
    הצל, חלאת אדם. (ל"ת)
    שלגיה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שמאל טינופת שכמוך (ל"ת)
    רז 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור