תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף את חברת מרצ: "ירקה על המצביעים"

בציוץ טוויטר העיתונאי בן כספית תקף בחריפות את ח"כ עידא רינאוי זועבי לאחר שזו צייצה נגד המפלגה שהייתה חברה בה בכנסת הנוכחית: "תקעה סכין בגבו של זה שהביא אותה, ירקה על המצביעים"
מערכת ice |  2
בן כספית (צילום מתוך אתר 103FM)
חברת הכנסת  עידא רינאוי זועבי ממרצ, שלא צפויה להתמודד ברשימה בבחירות הקרובות לאחר שהצביעה מספר פעמים נגד הקואליציה, התייחסה היום (שלישי) לפריימריז הצפויים במפלגה בחשבון הטוויטר שלה, ולשינוי הצפוי עם הודעתו של יו"ר המפלגה ניצן הורביץ' כי לא יתמודד בבחירות הפנימות על ראשות המפלגה. 
"אם מרצ חפצת חיים היא צריכה לעשות Restart רציני. חשבון נפש שיגדיר מחדש מהי מרצ ויחזיר את האידיולוגיה לדרך שאבדה. לא מספיקים שינויים פרסונאליים פה ושם" כתבה זועבי. 
 
מי שלא יכל להישאר אדיש ותקף בחריפות יוצאת דופן את חברת הכנסת, הוא העיתונאי בן כספית, שהגיב: "תשיגו לי את החבר'ה מגינס. שיא החוצפה נשבר, והפעם לתמיד. באה משום מקום, תקעה סכין בגבו של זה שהביא אותה, ירקה על המצביעים שנאלצו לבחור בה, גררה את המפלגה לאיזור השמדה, ועכשיו היא נותנת עצות".
 


כאמור, מוקדם יותר היום הודיע יו"ר מרצ המכהן כי לא ימשיך בתפקידו אך הבהיר כי הוא עדיין מתכוון לרוץ לרשימת המפלגה, "החלטתי לא להתמודד הפעם על ראשות מרצ. אני לא פורש ואני לא עוזב את החיים הפוליטיים. אתמודד ברשימה לכנסת הבאה, ובוודאי שאמשיך בכהונתי כשר הבריאות, ויש הרבה עבודה לפנינו. מרצ היא תנועה דמוקרטית, תנועה של חברים, של רעיון, לא של איש אחד. מנהיגי המפלגה, נבחרים על ידי חברי התנועה, ממלאים את תפקידם בנאמנות, ומתחלפים" ציין במכתב ששלח לחברי המפלגה. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סמוי משטרתי ומושחת ! (ל"ת)
    אסף 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בטח תאשים את נתניהו גם בזה...
    427 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אמונה בערבים גם בקבר 40 שנה... מקווה שתלמדו מזה ולא תחזרו על טעויות.
    סגור