בחירות 2022

מרצ מתחממת: הורוביץ לא יתמודד, גולן נותר לבדו במירוץ

לאחר שלטענת רבים כשל בתפקיד הנהגת המפלגה והלחץ שהופעל עליו, הודיע חבר הכנסת ניצן הורוביץ על כך שאינו מתכוון לרוץ לראשות המפלגה בפריימריז
מערכת ice |  1
ניצן הורביץ (צילום צילום מסך חדשות 13)
לאחר הכישלון של ח"כ ניצן הורביץ בהנהגת סייעת מרצ הגיע ההכרעה.  יו"ר מפלגת מרצ, הודיע היום (שלישי) כי לא יתמודד על ראשות הסיעה בפריימריז הקרוב. מי שיכול להיות מרוצה מהצעד של הורביץ הוא ח"כ יאיר גולן שנותר לבדו במירוץ על ראשות המפלגה.
 
במכתב ששלח לחברי המפלגה כתב הורוביץ כי למרות הצהרה הוא עדיין מתכוון לרוץ לרשימת המפלגה: "החלטתי לא להתמודד הפעם על ראשות מרצ. אני לא פורש ואני לא עוזב את החיים הפוליטיים. אתמודד ברשימה לכנסת הבאה, ובוודאי שאמשיך בכהונתי כשר הבריאות, ויש הרבה עבודה לפנינו. מרצ היא תנועה דמוקרטית, תנועה של חברים, של רעיון, לא של איש אחד. מנהיגי המפלגה, נבחרים על ידי חברי התנועה, ממלאים את תפקידם בנאמנות, ומתחלפים".
 
כזכור לאחר פיזור הכנסת הופנתה ביקורת רחבה כלפי הורוביץ. אחד מגדולי מבקריו של יו"ר המפלגה היה חבר הכנסת עיסאווי פריג', אחד הדמויות הוותיקות בסייעת מרצ טען כי הורוביץ אינו מוכשר לתפקיד וכי במהלך הכנסת האחרונה כשל בשמירת האיזונים בתוך הסיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעולה. יאיר גולן, יגרום למרצ לרדת מתחת לאחוז החסימה.חחח (ל"ת)
    אילן 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור