תקשורת ומדיה

בני הזוג תבעו את בעל האולם על הפסקת חשמל בחתונתם והפסידו

בית המשפט בראשון לציון דחה תביעה של בני זוג לאחר שדרשו פיצויים בגין הפסקות חשמל באורך של שניות ספורות שאירעו בחתונתם, משסרבו להצעות הפשרה החליט בית המשפט לדחות את תביעתם
מערכת ice |  2
תביעה של בני זוג נגד בעלי אולם חתונות (צילום unsplash, pixabay)
בית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון דחה תביעה של בני זוג נגד בעלי אולם חתונות בגין שתי הפסקות חשמול שאירעו במהלך חתונתם. הפסקת החשמל הראשונה הייתה באורך של 31 שניות, לאחר כמה רגעים הפסקת חשמל נוספת הגיעה הפעם באורך של 19 שניות. ככל הנראה מבחינת בני הזוג מדובר בעוגמת נפש רצינית לכן החליטו להגיש את התביעה שכאמור נדחתה.
 
מתוך כך בני הזוג ייאלצו לשלם את פיצויי המשפט בסך 1,000 שקלים. בנוסף לכך בית המשפט מתח ביקורת על בני הזוג שדרשו סכום פיצוי גבוה – 30,000 שקלים ולא הסכימו לשום פשרה בעניין.
 
בעלי האולם הצליחו להוכיח כי הפסקות החשמל הקצרות לא נבעו כתוצרה מהתנהלות לקויה שלהם או ממחדל כלשהו אשר יש לקשור את שמם אליו. לטענתם מקור הבעיה הוא חברת החשמל, כמו כן נכתב כי גנרטור החרום החל לעבוד לאחר תשעה שניות בלבד. בנוסף הציגו בעלי האולם סרטונים התומכים בטענה שהפסקות החשמל היו לשניות קצרות, וכן צירפו מסמך מחברת החשמל על הפסקת חשמל יזומה שנערכה באותו הערב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני רואה כבר איזה חיי נישואים יהיו להם (ל"ת)
    איתי 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה יהיה עם ההגהה?? תשעה שניות? נו בחייאת! (ל"ת)
    צילי 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור