טלוויזיה

לראשונה במונדיאל: השידורים יועברו מאולפן מיוחד בשטח

תאגיד השידור הישראלי השיק היום את מבצע שידורי המונדיאל שיחל ביום ראשון הקרוב, וחשף את האולפן המשוכלל בקטאר. ויש גם אפקליציה חדשה לטלוויזיות החכמות
מערכת ice | 
אולפן מונדיאל כאן 11 בקטאר (צילום יחצ כאן)
במסיבת עיתונאים באצטדיון בלומפילד ביפו השיק תאגיד השידור הישראלי את מבצע שידורי מונדיאל 2022 - בכאן 11, בכאן רשת ב', במכאן בערבית ובדיגיטל של התאגיד. באירוע נחשף האולפן המשוכלל של "כאן" בקטאר, שצופה אל אזור האוהדים הבינלאומי.
תאגיד השידור הישראלי יעביר לראשונה את שידורי המונדיאל מאולפן מיוחד שיוקם בקטאר. מבצע השידורים הענק יחל ביום ראשון הקרוב ב-16:45. בשידורים ייקחו חלק עשרות שדרים, פרשנים, כתבים ואנשי צוות שישדרו סה"כ 56 משחקים בכאן 11, באיכות 4K באפיק 511.
60 משחקים ישודרו בדיגיטל של כאן, באתר www.kan.org.il וביישומון, שיכלול פיתוח מיוחד של FIFA המאפשר למשתמשים שליטה בשידורי המונדיאל ואפשרות לבחור את זווית הצילום, הילוכים חוזרים ועיון בסטטיסטיקה מתעדכנת, זאת לצד בחירה בשפת השידור – עברית, ערבית או אנגלית.
 
כן השיק התאגיד את כאן BOX - אפליקציית התוכן לטלוויזיות החכמות, עם אזור מיוחד למונדיאל שיכלול שידורים ישירים של המשחקים, תקצירים תכנים בלעדיים, שידורים חוזרים של כל משחקי המונדיאל וקטעי ארכיון.
את שידורי המונדיאל בקטאר יוביל טל ברמן ולצידו ישדרו ויפרשנו: מאיה ראכלין, אלי אוחנה, מאמן נבחרת ישראל אלון חזן, איתי שכטר, קארין סנדל, עמית לוינטל, נדין אבו לבן, הדס גרינברג, דור הופמן, אורן יוספוביץ ואורי לוי.
ארבעת צוותי שידור המשחקים:
נדב יעקובי ואורי אוזן, שישדרו גם את גמר המונדיאל.
עמיחי שפיגלר ומוטי איווניר.
שרון דוידוביץ ואשרת עיני.
יונתן כהן ואסף כהן.
כאן רשת ב' ישדרו את המשחקים ברדיו החל משלב רבעי-הגמר, עם צוות השדרנים ליאן וילדאו ודור הופמן, והפרשנים זאביק זלצר ועמית לוינטל.
יורם ארבל ישדר את המשחקים המונגשים לעיוורים וכבדי הראייה בכאן דיגיטל. ערוץ מכאן 33 ישדר את המשחקים בערבית, עם השדרים והפרשנים זאהי ארמלי, עבאס סואן, אדהם האדיה, אחמד עאבד, אחמד ווהב, איסמעיל עאמר ו-וואלה חוסיין. את השידורים יוביל מהאולפן המגיש מוחמד שייח חליל, יחד עם העיתונאים יוסף שדד, ג'ודאת עודה ובאסיל זריק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה