עסקי ספורט

ישראל ניצחה במונדיאל מבלי להשתתף – בנתון המפתיע הבא

לפי נתוני חברת Live Tickets המשווקת כרטיסים למונדיאל, למעלה מ-12 אלף ישראלים צפויים לטוס לקטאר – הקהל הכי גדול מבין המדינות שאין להן נבחרת בטורניר
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
נתוני חברת Live Tickets, המשווקת כרטיסים לאירועי ספורט ומוזיקה בעולם, מצביעים על כך שהקהל הישראלי צפוי להיות הקהל הכי גדול שיגיע למונדיאל 2022 בקטאר – מבין המדינות שאין להן נבחרת שהעפילה לטורניר.
על פי הנתונים, למעלה מ-12 אלף ישראלים צפויים לטוס לקטאר במהלך החודש הקרוב על מנת לצפות במשחקי המונדיאל. רובם המכריע של הישראלים יטוסו לקטאר דרך מדינה שלישית כאשר הקונקשנים באיסטנבול, בעמאן, בלרנקה, בדובאי ואבו דאבי הם המבוקשים ביותר. הישראלי הממוצע יצפה בלפחות 3 משחקים בנסיעתו למונדיאל, ועל פי ההערכות למעלה מ-40 אלף מהכרטיסים שהוציאו למונדיאל נמצאים בידי ישראלים.
 
בחברת Live Tickets מדגישים כי לקראת המונדיאל בקטאר נרשמה התעוררות גדולה בקרב המגזר הערבי ולמעלה מ-3,000 מהישראלים שיטוסו לקטאר הם ערבים מוסלמים. 
ארגנטינה, בה משחק ליאונל מסי, היא הנבחרת הכי מבוקשת על ידי הישראלים והמשחק בינה לבין מקסיקו הוא כרגע המשחק הכי מבוקש במונדיאל - אפילו יותר ממשחקי הנוק אאוט. ברזיל זו הנבחרת השניה הכי מבוקשת ולאחר מכן אנגליה, ספרד, פורטוגל וגרמניה.
יוסי אלפסי, מנכ״ל Live Tickets, מסביר את הנהירה של הישראלים למונדיאל: "הקהל הישראלי מחפש חופשה של ריגושים וחוויות והוא מוכן להוציא כסף טוב ולהגיע לקטאר כדי לצפות בטורניר הכדורגל הגדול בעולם. העובדה שהמונדיאל הזה הוא האחרון של מסי ורונאלדו, העלה מאוד את הביקושים בכלל ולמשחקים של ארגנטינה ופורטוגל בפרט. למרות הקשיים שבהגעה למדינה שלישראל אין איתה קשרים דיפלומטיים, אנו רואים כיצד החששות של הנוסעים מתפוגגים ויש גידול מרשים בשבועות האחרונים בביקושים לכרטיסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה