תקשורת ומדיה

לינוי בר גפן תוביל פודקאסט חדש בתחום הבריאות

מביאה מניסיונה. לינוי בר גפן תנחה פודקאסט בשם "לאתגר את הבלתי אפשרי" בשיתוף פעולה עם בית החולים השיקומי רעות בתל אביב. לפודקאסט עשרה פרקים ויתארחו מומחים מבית החולים
מערכת ice | 
לינוי בר גפן (צילום אלעד ברנגה)
בית החולים השיקומי רעות תל אביב השיק פודקאסט חדש בתחום הבריאות. הפודקאסט "לאתגר את הבלתי אפשרי" כולל 10 פרקים אותם הנחתה לינוי בר גפן. סדרת הפודקאסטים הופקה על ידי דוברת בית החולים בשיתוף "קניבל מדיה" ו"פודקאסטיקו".
במסגרת הפודקאסט, בר גפן מראיינת שורת מומחים ומומחיות מבית החולים בכל הנושאים הבוערים הנמצאים על סדר היום הבריאותי ובליבת העשייה של בית החולים עצמו: שמירה על מוח בריא, התמודדות עם פגיעות קוגניטיביות, איכות חיים בגיל השלישי, אתגרי המטופל במערכת הרפואית, כאב כרוני, הפרעות אכילה, מוסיקה ככלי טיפולי, טיפול ושיקום מיני.
 
בנוסף, בפרקי הפודקאסט ישולבו סיפורי השראה של משתקמים וספורט פורץ גבולות – סיפור הצלחתה של נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל, אותה מלווה רפואית בית החולים.
בחירתה של בר גפן לתפקיד המנחה אינו מקרי. בעשור האחרון היא בזוגיות עם העיתונאי בן זילכה אשר בשנת 2014 הפכה לסיעודי בעקבות כשל בהליך רפואי ומאז העולם השיקומי מלווה את חייה. בעקבות המקרה, בר גפן הקימה את חמ"ל בר גפן שיעזור לאנשים הנמצאים במשבר כתוצאה ממחלה או תאונה בכל ההליך הבירוקרטי, מיצוי זכויות, ניהול רפואי וכמובן סיוע רגשי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה