מינויים

דוידי פיאמנטה מונה למנכ"ל אייקון גרופ

חודשיים לאחר פרישתה של איילת צרפתי רוזן, באייקון גרופ מודיעים היום (חמישי) על מינויו של דוידי פיאמנטה למנכ"ל קבוצת אייקון גרופ
מערכת ice |  1
דוידי פיאמנטה (צילום יחצ)
דוידי פיאמנטה מונה למנכ"ל קבוצת אייקון גרופ, שהינה, בין היתר, המפיצה של מוצרי Apple, Lenovo ו-Asus בישראל, והבעלים של רשת החנויות iDigital. רוני ישראלי ימשיך בתפקידו כמנכ"ל תחום פעילות ההפצה ויו"ר חברת ויז'ואל. איילת צרפתי רוזן, המכהנת כמנכ"לית תחום פעילות הקמעונאות, עתידה לסיים את תפקידה בחודש אפריל 2023.  
בשמונה השנים האחרונות פיאמנטה שימש כמנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי ורכבי היוקרה של קבוצת כלמוביל. לפני כן, היה מנכ"ל סאני טלקום, ומנכ"ל EVAR Telit Moblie באיטליה.
 
צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ, בירך: "אני מברך על הצטרפותו של דוידי, שהינו מנהל ומנכ"ל מנוסה עם כעשרים שנות ניסיון קמעונאי עשיר בעולמות הסלולר והרכב, ובעל רקורד של הצלחות מוכחות ועקביות של הצמחת הפעילויות שתחת אחריותו. בטוחני כי דוידי יוביל להמשך מגמת הצמיחה של אייקון גרופ בכלל ורשת החנויות של איידיגיטל בפרט. בהזדמנות זו ברצוני להודות לאיילת צרפתי רוזן על תרומתה הרבה במהלך תשע שנות כהונתה כמנכ"לית משותפת בחברה וכמנכ"לית תחום פעילות הקמעונאות".
דוידי פיאמנטה, מנכ"ל אייקון גרופ הנכנס, מסר: "אייקון גרופ הינה חברה מובילה בתחומה, ובכוונתי להצעיד אותה על פי אסטרטגיה עסקית ברורה לפסים של צמיחה בהכנסותיה וברווחים, הן בפעילות ההפצה והן בפעילות הקמעונאית, כשמקביל נפעל להרחבת סל המותגים הבינלאומיים שאנו מייצגים בשוק הישראלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איילת צרפתי רוזן. סוף סוף האמת נחפשת. צדק קורה בסוף.
    לא צריך רוזנים 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי שנים של נזקים וניהול כושל, חברי הנהלה שלא מחזיקים חצי שנה, זה נגמר.
    סגור