מינויים

גיא תנחומא מונה לסמנכ"ל הכספים באקווה סקיוריטי

מינוי חדש בחברת הסייבר אקווה סקיוריטי. גיא תנחומא מונה לסמנכ"ל הכספים של החברה. בין תפקידיו השונים תנחומא יהיה אמון על הפעילות והאסטרטגיה הפיננסית של החברה
מערכת ice | 
גיא תנחומא (צילום יונתן בלום)
חברת הסייבר אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות ענן, מודיעה היום (שני) על מינויו של גיא תנחומא לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה. תנחומא יצטרף להנהלה הבכירה של החברה ויהיה אמון על הפעילות והאסטרטגיה הפיננסית של אקווה וכן על תחום משאבי האנוש בחברה. בתוך כך, הוא יהיה אחראי על פעילויות כמו קשרי משקיעים, מערכי מימון וגיוס, תקציב, ניהול משאבי אנוש, רכש, תפעול ועוד.
לתנחומא מעל ל-25 שנות ניסיון בתחום הניהול הפיננסי, כאשר בתפקידיו הקודמים היה בין היתר, סמנכ"ל כספים של מספר חברות טכנולוגיות, כמו חברת הענן Kaminario שהפכה ל-Silk וכן סמנכ"ל כספים וראש חטיבת אנטרפרייז בחברת NICE Systems, בה שימש קודם לכן בתפקיד מנהל תקציב החברה.
 
דרור דוידוף, מייסד שותף ומנכ"ל אקווה סקיוריטי, מסר: "גיא מצטרף למשפחת אקווה לאחר שצבר ניסיון רב כסמנכ"ל כספים במספר חברות ישראליות ובין לאומיות, בהן הוכיח את יכולתו ואת מומחיותו בתחום. מצאנו כי גיא חולק עם אקווה ערכים מקצועיים וחברתיים משותפים רבים ולכן החיבור הזה הוא טבעי והנכון ביותר עבור הפעילות הפיננסית של החברה. אני סמוך ובטוח שגיא יסייע לנו להמשיך את תנופת הצמיחה האדירה של החברה. אנחנו שמחחים ומברכים על הצטרפותו ומאחלים לו הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה