רכילות עסקית

אקווה סקיוריטי השתתפה בתחרות בין לאומית למען מאבק בסרטן השד

החברה ערכה את "אקוותון", מרתון צעדים תחרותי בין עובדי החברה, הנועד לאיסוף תרומות לעמותת Prevent Breast Cancer
מערכת ice | 
אקוותון (צילום יחצ אקווה סקיוריטי)
חברת אקווה סקיוריטי ( Aqua Security ) הישראלית, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, קיימה זו השנה השנייה ברציפות לרגל יום ההליכה הבין לאומי, את "אקוותון", מרתון צעדים תחרותי בין עובדי החברה, הנועד לאיסוף תרומות למען עמותות שפועלות עבור הקהילה. השנה, לרגל חודש המודעות לסרטן השד, תחרות ההליכה גייסה תרומות לעמותת Prevent Breast Cancer, שפועלת למניעת הסרטן על ידי מחקר, גילוי מוקדם והעלאת המודעות.
התחרות נוסדה שנה שעברה בעיצומה של מגפת הקורנה במטרה לקדם עשייה לטובת הזולת, ובמקביל לייצר פעילות ספורטיבית מגבשת בין העובדים, לאור הסגרים הרבים שמנעו מהם להיפגש במשך תקופה ממושכת. כל עובד שהשתתף בתחרות בחר לתרום 10 דולר, כאשר אקווה תרמה סכום זהה לסכום שהצטבר מסך תרומות המשתתפים. התחרות נערכה לאורך שבוע שלם ובה השתתפו כמאתיים עובדי אקווה מכ-15 מדינות. במהלך השבוע כל מתחרה קיבל אתגר צעדים אישי יומי ושבועי לצד אתגרים קבוצתיים. המעקב אחר הצעדים ודירוג המנצחים נעשה בעזרת אפליקציה ייעודית.
כדי להפיח רוח ספורטיבית במתחרים, חותרת הקיאק הפאראלימפית פסקל ברקוביץ', שהצטרפה לאחרונה למשפחת אקווה, לאחר שקיבלה חסות עד למשחקים של 2024, התגייסה על מנת לדרבן את המשתתפים. פסקל שלחה סרטוני מוטיבציה לכל המשתתפים, באמצעותם היא עודדה אותם להתמיד ולא לוותר, לכבוש את האתגר והקושי והזכירה כמה חשוב לשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי.
בין המשתתפים בתחרות ההליכה היה דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד שותף של אקווה סקיוריטי, שאמר: "מרגש כל פעם מחדש לראות את ההירתמות של עובדי אקווה למען מטרות קהילתיות כל כך חשובות, כמו המאבק בסרטן השד. קיום אירוע כזה הוא חשוב לא רק בשביל לקדם אורח חיים בריא יותר אלא גם לקידום ערכים של עזרה לזולת, אמפטיה ואחריות לסביבה בה אנו נמצאים - אלו הם הערכים שמנחים אותנו כחברה. לאחר שיקבלנו בשנה שעברה פידבקים מצוינים מהעובדים על ההנאה הספורטיבית שלהם לצד תחושת הסיפוק מהיכולת לתרום, קיימנו השנה את האקוותון בפעם השניה ובכוונתנו להפוך פעילות זו למסורת שנתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה