קריירה ולימודים

קוקטלים ומסיכות: החברה שהטיסה את עובדיה לנשף באירופה

חברת אקווה סקיוריטי קיימה כנס גיבוש מיוחד ל-500 עובדיה במהלכם קיימו דיונים מקצועיים לצד נשף מסיכות  מסורתי בטירה ציורית ועתיקה באיטליה
מערכת ice | 
מסיבה בכנס של חברת אקווה (צילום יחצ אקווה)

אקווה סקיוריטי, חברה ישראלית המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, וכינסה את כל עובדיה לשלושה ימים של סדנאות מקצועיות ופעילויות חברתיות, הפעם, באיטליה. זאת לאחר שנתיים של קורונה שבהן נאלצה לבטל את האירוע השנתי.

במסגרת, הכנס 500 עובדים של החברה מכ-20 מדינות שונות, ביניהן ישראל, אוסטרליה, ארה"ב, הודו ועוד, נפגשו במלון ליד אגם לאגו מאג'ורה שבאזור מילאנו, והובילו דיונים מגוונים בנושאים מקצועיים, חברתיים וארגוניים.



בהודעה לתקשורת בנושא צוין כי הדיונים התמקדו בשלוש תמות אסטרטגיות – עבודת צוות, טכנולוגיה ואסטרטגיית שילוב המוצרים של החברה בשוק הבינלאומי. כמו כן, לצד הרצאות ודיונים מקצועיים הוקמה תערוכה מקומית עם 23 ביתנים בהם הצוותים השונים הציגו את תחומי העיסוק שלהם, שכללו פרויקטים שהם מפתחים, מוצרים ופיצ'רים חדשים.

עוד דווח כי כדי לחזק את חיבור כל העובדים ברמה החברתית ערכה אקווה תחרות בסגנון "המרוץ למיליון" ברחבי העיר מילאנו ובלילה האחרון התקיים נשף מסיכות בסגנון איטלקי מסורתי בטירה ציורית ועתיקה המשקיפה לאגם, שכלל הופעה של להקה, קוקטיילים, בופה, מסיבת ריקודים ועוד.


"היה מאוד מרגש לפגוש את כולם פנים אל פנים לאחר תקופה ממושכת של עבודה מרוחקת. האירוע נתן לנו ההזדמנות להכיר טוב יותר אחד את השנייה, כמו גם את המטרות המשותפות שאנו חותרים להשיג כחברה, הן מבחינת הארגון והן מבחינה עסקית" מסרה מיכל לוי הרוש, מנהלת מערכות מידע באקווה סקיוריטי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה