השוק

חד קרן חדש נולד: אקווה סקיוריטי גייסה 135 מיליון דולר

בסך הכל גייסה אקווה סקיוריטי מאז היווסדה ב-2015 265 מיליון דולר וגם הגיוס האחרון על פי שווי של מיליארד דולר; המיקוד של החברה באבטחת Cloud Native מאפשר לארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות על גבי הענן
ניצן כהן | 
דרור דוידוף ואמיר גרבי (צילום יחצ אקווה סקיוריטי)
חד קרן חדש נולד. אקווה סקיוריטי השלימה סבב גיוס חמישי בהיקף 135 מיליון דולר לפי שווי חברה של מעל מיליארד דולר. ההשקעות נועדו לתדלק את הצמיחה של החברה הישראלית, המובילה באבטחת סביבות Cloud-Native וכדי לקדם חדשנות מוצר ולהרחיב את המכירות בשוק.
אקווה סקיוריטי, עוסקת בפיתוח פתרונות אבטחה לסביבות Cloud Native ויישומים שפותחו באופן ייעודי לענן. בסבב הגיוס השתתפו המשקיעים הקיימים של אקווה, בהם M12 Ventures, Lightspeed Venture Partners, Insight Partners, TLV Partners, Greenspring Associates ו- Acrew Capital.
בסך הכל גייסה עד היום אקווה סקיוריטי, מאז היווסדה ב-2015 265 מיליון דולר. במקביל הודיעה אקווה כי במסגרת סבב הגיוס הנוכחי קיבלו כ-100 מן העובדים הותיקים בחברה אפשרות לממש כעת חלק מן האופציות שבידיהם, כחלק מתכנית תגמול העובדים בחברה.
הערכת השווי ששימשה לצורך הגיוס נעשתה על סמך הצמיחה העקבית בהיקף המכירות של החברה בחמש השנים האחרונות וזינוק חד בשנת 2020, הובלת שוק בעולם אבטחת ה-Cloud Native ומאות ארגוני ענק המיישמים את הפתרונות. אקווה הכפילה את מספר הלקוחות המשלמים שלה, משרתת חמישה מתוך עשרת הבנקים הגדולים בעולם ושבע מעשר חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם.
לאקווה יש כעת חצי תריסר לקוחות שכל אחד מהם מייצר יותר ממיליון דולר לשנה. אקווה הודיעה לאחרונה כי בשנת 2020 גדלה מצבת העובדים בחברה ב-80 עובדים חדשים לכ-300 עובדים וכי החברה ממשיכה בתנופת הגיוס, כאשר עד סוף שנת 2021 יועסקו בחברה יותר מ-450 עובדים.
צוות מחקר הסייבר של של אקווה, נאוטילוס, פרסם מחקר פורץ דרך על הצמיחה של מתקפות מתוחכמות ומאורגנות כנגד שרשרת האספקה של קונטיינרים. המחקר סייע בפיתוח של הפתרון הייחודי Dynamic Threat Analysis  - פתרון אבטחה מסוג 'ארגז חול' ייעודי לקונטיינרים, אשר מזהה קוד זדוני שאינו מזוהה על ידי כלי ניתוח סטטיים.
אקווה פעילה מאד כספקית כלי אבטחה בקוד פתוח, ומהמובילות בעולם בתחום זה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה