מינויים

איילת צרפתי רוזן פורשת מתפקידה כמנכ"לית באייקון גרופ

לאחר תשע שנים, מנכ"לית משותפת בחברת אייקון גרופ, איילת צרפתי רוזן, הודיעה היום (שלישי) על פרישתה מהתפקיד. "הבשילה בי ההחלטה לפרוש מתפקידי ולהמשיך לאתגרים חדשים בחיי הפרטים"
מערכת ice | 
איילת צרפתי רוזן (צילום שי קדם)
איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית משותפת בחברת אייקון גרופ, הודיעה היום (שלישי) על פרישתה מהתפקיד, וזאת לאחר תקופה של 9 שנים. צרפתי רוזן תפרוש מתפקידה בעוד מספר חודשים, לאחר שיאותר לה מחליף ולאחר תהליך סדור של העברת התפקיד.
בשנת 2013 הצטרפה צרפתי רוזן לתפקידה באייקון גרופ, לאחר כ-15 שנה בתפקידי ניהול שונים בקבוצת אסם-נסטלה. במהלך שנות כהונתה באייקון גרופ צמח היקף הפעילות של החברה באופן ניכר: מהיקף הכנסות של כ-300 מיליון שקל בשנת 2013, לקצב של כ-1.4 מיליארד שקל בשנת 2022.
 
צרפתי רוזן מסרה: "לאחר תשע שנים מלאות עשייה, עניין וסיפוק אדיר, הבשילה בי ההחלטה לפרוש מתפקידי ולהמשיך לאתגרים חדשים בחיי הפרטיים. אלו היו שנים אינטנסיביות מאוד עם שינויים רבים בשוק שלא מנעו מהקבוצה להמשיך לגדול ולהתפתח ואף לקבוע את מקומה כמובילה בתחומה".
צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ נפרד: "אני רוצה להודות לאיילת על פועלה הרב, על תרומתה המשמעותית לצמיחתה של אייקון גרופ בכלל ורשת החנויות של iDigital בפרט. פעילותה בחברה יצרה תשתית איתנה ובריאה לקראת המשך מגמת הצמיחה גם בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה