תקשורת ומדיה

דנה ספקטור לעיתונאי שצייץ נגדה: "למה אתה צבוע?"

ציוץ שהעלתה העיתונאית בסוף השבוע על הפגנת תומכי הרפורמה, הפך במהרה לזירת התנצחות כשעל העליהום שהתעורר עליה הצטרף גם הקולגה בידיעות רענן שקד שהאשים: "אתם חיים בשביל לייקים"
מערכת ice | 
דנה ספקטור (צילום vecteezy, 103FM)
הרחובות ממשיכים לבעור ולסעור במסגרת סוגיית הרפורמה המשפטית, ורבבות יוצאים למחות בהפגנות טעונות וקשות הרוויות לא פעם גם באלימות. אל המפגינים מצטרפים גם לא מעט ידוענים החובשים את כובע האזרחים המודאגים, ואלו מקפידים גם לעדכן את מאות אלפי העוקבים שלהם ברשתות החברתיות בהתרחשויות בשטח מנקודת מבטם. כצפוי אלו לא תמיד מתקבלת באהדה והם עצמם הופכים למוקד עבור מתקפות לא פשוטות.
מי שחוותה זאת בסוף השבוע האחרון הייתה עיתונאית ידיעות אחרונות, דנה ספקטור, שהצטרפה להפגנה של תומכי הרפורמה המשפטית וצייצה לאחר מכן את רשמיה בעמוד הטוויטר שלה, ציוץ שזכה אומנם לכמה אלפי לייקים ותגובות מחזקות, אך גם זיכה את ספקטור בעליהום לא פשוט שכלל גידופים ומילים קשות, חלקם מקולגות, שנמשך לאורך סוף השבוע כולו ואף נכנס לרשימת הטרנדינג בטוויטר. 
 
"חזרנו מהפגנת הימין, תוהים למה לעזאזל מסכסכים אותנו אחד עם השני", פתחה ספקטור את הציוץ שהיה עתיד להצית סערה. "פגשנו ישראלים חמודים ומצחיקים, נשים יפות, גברים יפים. אחד מהם קרא לכלבה שלנו 'פוצי' ונתן לה מדבקת 'העם דורש רפורמה'", המשיכה וסיפרה, ואז הדגישה: "זיק של אלימות לא היה. ממש כמו בהפגנות של המתנגדים שגם בהן פוגשים עם שמגיע לו כ"כ הרבה יותר מקרע", סיכמה.
כאמור, לצד מי שחיזקו את דבריה של ספקטור, לא מעט גולשים הביעו זעם על התוכן ובחרו להגיב במילים לא פשוטות: "טוב, אתם חיים בשביל לייקים. מיותר אפילו להתווכח איתכם. ביי", צייץ בתגובה העיתונאי רענן שקד (בציוץ שהוסר בינתיים) שעובד בידיעות אחרונות עם ספקטור כבר שנים ארוכות.
"תודה רענן", השיבה ספקטור. "תמיד כיף לקבל תגובה כזו מקולגה שמכיר אותי שנים וכנראה זה מה שתמיד חשב", הוסיפה ותהתה לסיום: "אז למה אתה צבוע ומחייך אלי כשאנחנו נפגשים?", כששקד משיב לה: "כאמור ביי".
שקד כאמור לא היה איש התקשורת היחיד שיצא נגד ספקטור. "תגידי דנה, גם זה חמוד ומצחיק? כשתרצח פה עיתונאית עדיין תרגישי פוצי?", כתב לה העיתונאי אבנר הופשטיין כשהוא מרטווט ציוץ סרטון של העיתונאי מיכאל האוזר טוב שתיעד את תקיפתה של עיתונאית חדשות 12 מיכל פעילן.
"אבנר. אין לי כוח ללעג הקפוא שלך. פוצי תקרא לחתולה שלך", השיבה ספקטור בזעם. "א. אין לי חתולה. ב. את כתבת שקראו לכלבה שלך פוצי אז לא יודע מה את נעלבת. ג. לא לעג. תמיהה על העדר סולידריות ומידה של נאיביות מופרזת. רק בריאות", השיב לה.
העיתונאי וכתב האוכל גיל גוטקין היה אף יותר בוטה וכתב לספקטור: "איזו התקרנפות דוחה. ההיסטוריה תזכור לך את זה". ספקטור לא נשארה חייבת למילים הקשות שהטיח בה וצייצה בתגובה: "מי ישמע אווה בראון. כולה הייתי בהפגנה וסיפרתי מה חוויתי. פושעי קפלן לתלייה:) והכותבת ממש נגד הרפורמה / ההפיכה. אבל הכי. וחושבת שהממשלה הזו דוחה", כתבה.
"גלגולי העיניים המיתממים האלה מביכים לא פחות", המשיך וכתב גוטקין.
"די גיל. האלימות שלך כבר מזמן לא משעשעת. קח אוויר, תספור עד עשר. יש לך הרבה יופי וכישרון לתת לעולם גם בלי להתקיף ככה", ניסתה ספקטור להנמיך מעט את גובה הלהבות. "לא הייתה לי שום כוונה לשעשע אותך, ולכתוב "אלימות" על ציוץ שלא נעים לך, כשאנשים בהפגנה היום חטפו מכות ונזקקו לחילוץ שוטרים זו רטוריקה מעוררת בחילה", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה