ויראלי

קורין אלאל בווידוי כואב: "ייתכן שיש לי סרטן בלבלב"

הזמרת בת ה-68 חשפה: "לא היו יומיים שהרגשתי בהם טוב. יש לי בעיה בלבלב, עברתי כמה שבועות קשים של מחשבות על סוף, אבל הייתי מאוד מסודרת. אמרתי 'אוקיי, אם זה זה, יש לי 4 חודשים וזהו', זה הרגיע אותי שיש לי דברים להספיק לעשות"
מערכת ice |  1
קורין אלאל (צילום ויקיפדיה)
רק לפני שלושה ימים, הזמרת האהובה קורין אלאל הודיעה כי בשל הליך רפואי שהיא עוברת, היא לוקחת הפסקה ונאלצת לדחות את ההופעות שלה. אלא שאמש (רביעי) היא חשפה בראיון לחדשות 12 מה הסיבה הטראגית לכך שהיא כאובה ובמצב רפואי מורכב.
אלאל סיפרה: "אני עוברת ימים מטורפים, כל שבוע הייתי אומרת 'אני ארגיש טוב יומיים ואז אדע שאני יכולה לעשות את ההופעה', אבל לא היו יומיים שהרגשתי בהם טוב. יש לי בעיה בלבלב". הדיאגנוזה בתחילה הייתה 'סרטן', אבל לאחר בדיקות נוספות התברר כי אין לה גידול: "אני ברכבת הרים, הודיעו לי שיש לי ניתוח מחר, יום חמישי. עכשיו הודיעו לי שהבדיקות טובות אז אולי אין ניתוח". 
עוד היא סיפרה ליונתן ריגר: "עברתי כמה שבועות קשים של מחשבות על סוף, אבל הייתי מאוד מסודרת. אמרתי 'אוקיי, אם זה זה, יש לי 4 חודשים וזהו', זה הרגיע אותי שיש לי דברים להספיק לעשות. המצב כל כך קשה שכל דבר שהוא טוב, אתה לא רוצה לקחת את זה לטובתך. יש חופש גדול, אני צריכה להיות בבית כל הזמן. אבל בסדר, אנחנו ביחד, זה עוזר".
כזכור, אלאל הודיעה על ביטול כל הופעותיה: "קהל יקר, בשל הליך רפואי אותו אני עוברת בתקופה האחרונה, אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות ולתת לגוף עוד זמן להחלים", כתבה אלאל בפוסט בפייסבוק. "תודה רבה על כל התמיכה והמילים הטובות והמחזקות, מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם שוב בספטמבר".
 
הזמרת בת ה-68 ביטלה כבר כמה הופעות לאחרונה, בין היתר זו שהייתה אמורה להתקיים לצד אפרת גוש ויזהר אשדות.  בחודש מרץ האחרון קיבלה אלאל את אות אבירות במסדר הכבוד של לגיון הכבוד הצרפתי. לפני שנה זכתה בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו על תרומתה בתחום המוזיקה.
מנימוקי הזכייה: "קורין אלאל היא יוצרת נדירה ופורצת דרך במוזיקה הישראלית. אלאל היא מהמלחינות המקוריות שהיו בישראל ולחניה מעידים על טביעת אצבע ייחודית ויוצאת דופן: מצד אחד מדובר בלחנים מפתיעים ומתוחכמים שלוקחים את המאזינים להרפתקה ומצד שני הם מצליחים לתקשר עם הקהל הרחב ולהיות אהובים ואפילו המנוניים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוהבים ומחבקים אותך (ל"ת)
    משה זיכמר 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור