תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מצא אשמים? "מפקדי הצבא וראש השב"כ"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לקריאות המפגינים נגד המשטרה 'איפה הייתם בכפר עזה?', ותקף: "אם מפקדי הצבא וראש השב"כ היו טורחים לעדכן את המשטרה אחרי הדיון הלילי אפשר אולי היה להציל את משתתפי המסיבה"
תום נחום |  5
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (ראשון) זהו יומה ה-30 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר החיפוש אחר אשמים נמשך ואמש (שבת) בהפגנת המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, בין היתר נשמעו קריאות קשות לעבר המשטרה 'איפה הייתם בכפר עזה?', כאשר הקריאות גרמו לסערה גדולה.
מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לקריאות וכתב כך בעקבותיהן בטוויטר (X.COM) שלו: "למה הקריאות נגד המשטרה בהפגנה המחליאה היו כה חמורות ונבזיות? כי מעבר ללחימת הגבורה של השוטרות והשוטרים הרי ברור שאם מפקדי הצבא וראש השב"כ היו טורחים לעדכן את המשטרה אחרי הדיון הלילי אפשר אולי היה להציל את משתתפי המסיבה. אבל "לא רצו לשרוף מקורות". אז לא הודיעו לכוחות בשטח, לא עדכנו את הרבשצים, לא העלו מטוסים לאוויר. עלמא דשקרא".
 
כל זאת לאחר שביום חמישי, לאחר שמגיש ערוץ 14אראל סג"ל הותקף ותקף בחזרה לאחר ששיתף ציוץ של צייצן בשם אלון רונן נגד הרמטכ"ל רא"ל הרצל (הרצי) הלוי ובו נכתב: ""הדרג המדיני עסוק בפוליטיקה קטנה, בזמן שצה"ל והרמטכ"ל עסוקים 24/7 בביטחון ישראל" רמטכ"ל שעסוק בפוליטיקה כל כך קטנה בזמן מלחמה, שיש לך השלכות קשות על הביטחון - חייב לעוף הביתה. הרצי הלוי, תניח לנו".

יועץ התקשורת והאסטרטגיה, איציק אלרוב, תקף את סג"ל וכתב עליו כך: "אמצע המלחמה. מאות אלפי חיילים בחזית ואלו הטקסטים הבזויים שאראל סג"ל משתף בדף שלו. זורקים אבנים על מפקדי הצבא בזמן שהם במשימה. לא יאומן לאיזה שפל הוא הידרדר".
 
אלא שסג"ל לא נשאר חייב ותקף בחזרה בחמת זעם כאשר כתב בתגובה לציוץ של אלרוב כך: "תקשיב יא אפס, הבן שלי נלחם שם עכשיו ומותר לי להגיד מה שאני חושב. הציוץ הזה ממנשן ציוץ של יוסי יהושע על עופר וינטר אבל אתה טינופת, לא טרחת להעלות את הציוץ המלא. נחכה לשש אחרי המלחמה".
 
אגב, הציוץ אותו צייץ מחדש סג"ל הגיע כאמור, בתגובה לציוץ של הפרשן הצבאי של 'ידיעות אחרונות', יוסי יהושע, בו נכתב: "פרסום מעניין ומעצבן: היום שר הביטחון קיים הערכת המצב שבה השתתף גם תא״ל עופר וינטר, כולל תמונה. וינטר בדרום מתחילת המלחמה והוא מסייע לפקודיו לשעבר מגבעתי. אז מה מעצבן? שעד עכשיו הרמטכ״ל לא מצא לו תפקיד מוגדר, למרות שאין בסגל הפיקוד הבכיר בעל ניסיון כמוהו בעזה. אין מבצע שהוא לא השתתף בגזרה. מנין הלוקסוס לוותר על כל זה? בטח כשכל מילואימניק קיבל משהו, רק לא וינטר. למה?".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    14 זה ערוץ של חולי נפש (ל"ת)
    פלוני 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    שוב מה שמותר לשמאל אסור לימין...
    אורי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם לגיטימי להעביר ביקורת על הממשלה? תשובה כן. האם לגיטימי להעביר ביקורת על הצבא? תשובה כן. אבל השמאל לא מסוגל להעביר ביקורת על משהו שהוא לא ביבי או מייצגי ממשלתו! למה הוא לא מסוגל התשובה היא כי זה יסיט את האשמה מביבי וממשלתו
    סגור
  • 3.
    ראשי הצבא בשנת בוקר סבבה באילת
    אח 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז הצבא ידע או לא ידע שהחמס מתכנן פריצה ופורץ .השבכ כבר הודיע שידע אודות תקיפה קטנה בשני ישובים בעוטף .חחחח מי ארגן את המלחמה על חשבון חיי אלפי ישראלים .מלחמה שתתרחב למלחמה אזורית ואולי מעבר לזה .כנראה אלה שארגנו את מלחמת רוסיה אוקראינה .כן רבותי .סדר עולמי חדש ..זה סדר או כאוס .כאוס לפי רשומי האו״מ
    סגור
  • 2.
    אראל צודק
    ערן 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיקוד הצבא צריך להתחלף ויפה שעה אחת קודם. החלפת מפקדים כושלים מראה לחיילים שמנסים לשפר להם את הפיקוד והשליטה. ראו החלפת גורודיש הכושל על ידי בר לב במלחמת יוה"כ. ראש אמ"ן, מפקד פיקוד הדרום ומפקד אוגדת עזה צריכים ללכת הביתה. במקומם הייתי מת מהבושה ולא ברור לי איך הם מתפקדים לכאורה עם האשמה...
    סגור
  • 1.
    תמשיכו לעוות את המציאות
    ארנון 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקפת חמאס הצליחה כלכך ,בגלל שכלי תקשורת כמוכם עיוותו והסתירו מחדלים ,ולצערי ממשיכים בזה, מה שמבטיח לנו התקפה גדולה ומוצלחת יותר מבחינת הפלסטינים בפעם הבאה. תמשיכו להסתיר לשקר ולחטוף.
    סגור